Gå til innhold

Er du HOT or NOT?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja jeg var heldig med det bildet, tror ikke jeg hadde orket nok en dårlig score. Nå er det i hvertfall mange tusen som mener at jeg er en innertier, og kun noen hundre som mener at jeg er dog meat.

Det er også fint at det hovedsakelig er fjortisser som stemmer, for de er jo den kommende generasjonen :)

Men var bildet av deg, eller bare et tilfeldig du fant på nettet?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

7

• DarkPink

6

• tonie

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nja, men øyner er viktig. :)

Ja, de kan jeg iallfall skryte av. :)

hare1365380455
Skrevet

Hva, går du ikke med solbriller inne, altså? Det er forresten påbudt når man bor på IKEA. ;)

Er det? Da er det noe jeg ikke har fått med meg... Men ok, jeg tar de på meg! ;)

sarah bernard
Skrevet

hehe, kunne aldri falt meg inn å legge inn bilde på noe slikt (som jeg forøvrig aldri har hørt om før), men det er sikkert fordi jeg/vi er født i en annen tid enn disse ungdommene

Stå på med poenggivningen din du, flott det.

Gjest Princess Peach
Skrevet

hehe, kunne aldri falt meg inn å legge inn bilde på noe slikt (som jeg forøvrig aldri har hørt om før), men det er sikkert fordi jeg/vi er født i en annen tid enn disse ungdommene

Stå på med poenggivningen din du, flott det.

Driver ikke med det nå da, jeg bare kom på det. :)

Temmelig teit, ja.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er det? Da er det noe jeg ikke har fått med meg... Men ok, jeg tar de på meg! ;)

Sterke disse butikklysene, vet du.

Gjest BattleClown
Skrevet

Men var bildet av deg, eller bare et tilfeldig du fant på nettet?

Ehh, jeg fleipet :)

Jeg har ikke så mye til overs for den type web-sider.

Jeg har en Blink-profil, det får holde.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ehh, jeg fleipet :)

Jeg har ikke så mye til overs for den type web-sider.

Jeg har en Blink-profil, det får holde.

Hehe, ok. Jeg trodde du var litt rar nå. ;)

hare1365380455
Skrevet

Sterke disse butikklysene, vet du.

Ja, det var bedre nå!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Da hadde de sikkert sjarm i bøtter og spann? :)

Den ene vet jeg ikke. Snakket aldri med han, men ble skjelven i beina bare av å se han. (nei, jeg var ikke forelsket!)

Den andre var stefar til en eks av meg. Kjempesjarmerende- men grusomt stygg- og så attraktiv at han var til å spise opp...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, det var bedre nå!

Absolutt! *ligge i solstolavdelingen og slappe av*

Gjest Samfunnskritiker
Skrevet

Jeg syns alle mennesker "med historie" er pene. Enten det er rynker etter et langt liv, et sliten ansikt, arbeidshender, strekkmerker på kroppen, glade og triste mennesker, hoppende og sprettende mennesker- og de litt roligere, også gamle mennesker...I grunn de aller fleste.

eller hva den en skal være.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg syns alle mennesker "med historie" er pene. Enten det er rynker etter et langt liv, et sliten ansikt, arbeidshender, strekkmerker på kroppen, glade og triste mennesker, hoppende og sprettende mennesker- og de litt roligere, også gamle mennesker...I grunn de aller fleste.

eller hva den en skal være.

Jepp, enig! :)

Skrevet

Jeg kan vel ikke akkurat si at jeg synes de aller fleste er pene, men jeg har merket at smaken min avviker litt fra flertallets. Jeg har aldri falt for de standardpene, type Brad Pitt. Jeg liker ansikter med særpreg, og faller gjerne for de litt styggpene.

Hot or not er et forferdelig opplegg. Greit nok for de voksne og selvsikre som tåler en trøkk, men jeg synes synd på de mindre selvsikre som får dårlig score.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kan vel ikke akkurat si at jeg synes de aller fleste er pene, men jeg har merket at smaken min avviker litt fra flertallets. Jeg har aldri falt for de standardpene, type Brad Pitt. Jeg liker ansikter med særpreg, og faller gjerne for de litt styggpene.

Hot or not er et forferdelig opplegg. Greit nok for de voksne og selvsikre som tåler en trøkk, men jeg synes synd på de mindre selvsikre som får dårlig score.

Man må jo ikke legge inn bilde hvis man ikke har en viss distanse til det.

Skrevet

Man må jo ikke legge inn bilde hvis man ikke har en viss distanse til det.

Jeg tror det er mange unge som ikke har det. Hele vennegjengen sitter og legger inn bilder, da er det ikke lett å stå imot?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg tror det er mange unge som ikke har det. Hele vennegjengen sitter og legger inn bilder, da er det ikke lett å stå imot?

Nei, det skulle vært aldersgrense. Men da er vel folk så fornuftige at de ikke gidder slikt. ;)

Gjest printa
Skrevet

Hjelper ikke hvor hot eller not, når hjernen og vettet er på størrelse med en fisk ;-)

Skrevet

Nei, det skulle vært aldersgrense. Men da er vel folk så fornuftige at de ikke gidder slikt. ;)

Si ikke det, si ikke det. Jeg er ikke hundre prosent sikker, men jeg mener å huske at det var en gjeng med folk herfra som la inn bilder for noen år siden. Håper ikke jeg var en av dem, haha! Alzheimer light....

Gjest Princess Peach
Skrevet

Si ikke det, si ikke det. Jeg er ikke hundre prosent sikker, men jeg mener å huske at det var en gjeng med folk herfra som la inn bilder for noen år siden. Håper ikke jeg var en av dem, haha! Alzheimer light....

Ja, hørte SDD sa noe om det. Men da var det vel bare for gøy, vel. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...