Gå til innhold

Er du HOT or NOT?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Absolutt! *ligge i solstolavdelingen og slappe av*

Ligger du der, du? Det er så stort her at jeg mistet oversikten et øyeblikk! Jeg sitter i en kanongod lenestol og ser tv! *vinker til princess peach*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

7

• DarkPink

6

• tonie

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ligger du der, du? Det er så stort her at jeg mistet oversikten et øyeblikk! Jeg sitter i en kanongod lenestol og ser tv! *vinker til princess peach*

Tenker jeg skal loffe over til soveromsavdelingen ganske snart. ;)

Skrevet

Ja, hørte SDD sa noe om det. Men da var det vel bare for gøy, vel. :)

Det tror jeg nok at det var:-)

hare1365380455
Skrevet

Tenker jeg skal loffe over til soveromsavdelingen ganske snart. ;)

Jeg også, men ikke helt enda! Har du valgt seng allerede? Jeg er litt usikker på hvilken det blir.... *tenker*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg også, men ikke helt enda! Har du valgt seng allerede? Jeg er litt usikker på hvilken det blir.... *tenker*

Nei, må nok prøve noen forskjellige først. :)

hare1365380455
Skrevet

Nei, må nok prøve noen forskjellige først. :)

Det er nok best! Det er i alle fall nok å velge i.... Og mer enn nok dyner. Det er flott, det nye huset vårt!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er nok best! Det er i alle fall nok å velge i.... Og mer enn nok dyner. Det er flott, det nye huset vårt!

Drømmehuset! :D

hare1365380455
Skrevet

Drømmehuset! :D

Uten tvil! Og ikke alle kan bytte stue eller kjøkken sånn på rappen som vi kan!

Skrevet

Det klassiske skjønnhetsidealet begynner å bli så oppbrukt at det er kjedelig. Alle amerikanske serier er fulle av prikk like radmagre damer med langt hår og babystemmer, og jeg klarer ikke se forskjell på modellene som figurerer i alle mulige annonser. *gjesp*

Hot or not vet jeg ingenting om. Uff så rått og brutalt for den tenåringen som opplever å havne på bunn da :o(

For jeg regner med det er ganske unge (håpefulle) folk som legger ut bilde av seg selv på sånne sider?

laguna1365380434
Skrevet

Hey! Jeg har vært på hotornot, på ræl..Jeg lå vel på en åtterish..;-P Bror min fikk ti, mn det tror jeg bare var fått at han jåla seg til med motorsykkel og bar overkropp og sånn..hahaha..Han er ikke typen engang! :-)

Ellers..Jeg er nok litt grunn og enig, sånn når det komer til hvem som er pene. Dvs, jeg liker pene, jevne trekk, fine definerte muskler etc, men jeg vil ikke at folk skal se straighte eller kjedelige ut for det... Jeg er kresen og sær og synes pen hver tiende gang en venn eller venninne synes det..Jeg har lettere for å synes at jenter er pene og må se bra ut ,enn at gutter er det..Det er laaaangt mellom de råkjekke gutta!

:-)

Skrevet

Hey! Jeg har vært på hotornot, på ræl..Jeg lå vel på en åtterish..;-P Bror min fikk ti, mn det tror jeg bare var fått at han jåla seg til med motorsykkel og bar overkropp og sånn..hahaha..Han er ikke typen engang! :-)

Ellers..Jeg er nok litt grunn og enig, sånn når det komer til hvem som er pene. Dvs, jeg liker pene, jevne trekk, fine definerte muskler etc, men jeg vil ikke at folk skal se straighte eller kjedelige ut for det... Jeg er kresen og sær og synes pen hver tiende gang en venn eller venninne synes det..Jeg har lettere for å synes at jenter er pene og må se bra ut ,enn at gutter er det..Det er laaaangt mellom de råkjekke gutta!

Kom med linken, så skal vi sette karakterer vi...:-)

laguna1365380434
Skrevet

Kom med linken, så skal vi sette karakterer vi...:-)

;-) Det er en stund siden, og linken har jeg ikke lenger..Minst en datamaskin siden! Dessuten: Jeg var modig, for jeg HAR ommet med linken på dol. For lenge siden!

Skrevet

;-) Det er en stund siden, og linken har jeg ikke lenger..Minst en datamaskin siden! Dessuten: Jeg var modig, for jeg HAR ommet med linken på dol. For lenge siden!

Jeg husker det faktisk, for jeg var innom og tittet - OG gav karakter, hvis du husker?

laguna1365380434
Skrevet

Jeg husker det faktisk, for jeg var innom og tittet - OG gav karakter, hvis du husker?

Stemmer det! Du var grei! ;-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg er ikke hot, og trenger ikke legge ut et bilde for å få det bekreftet.

Men jeg klarer meg godt til hverdags... Og gift ble jeg og...

Skrevet

Stemmer det! Du var grei! ;-)

Jeg var ærlig:-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg var ærlig:-)

Så kult da! :-) :-) :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...