Snorkfrøken Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Send epost til [email protected] Alle kan melde seg på men de mangler visstnok menn mellom 25-50 år. 0 Siter
Alana Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hehe, den fikk jeg også i dag. Håper de fortsetter å sende ut like ofte som de har gjort i det siste :-) 0 Siter
Gjest lilleballerina Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Skrev til dem for noen uker siden jeg,men har ikke fått noe svar. Fikk et spørreskjema fra dem for lenge siden,men det var bare hulter til bulter så gikk ikke an å svare på. 0 Siter
Lucretia Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hehe, den fikk jeg også i dag. Håper de fortsetter å sende ut like ofte som de har gjort i det siste :-) Å har det kommet ny pakke idag? Jeg er ikke hjemme akkurat nå, når går fristen ut? Noen ganger er fristen så fobanna kort... Hmm... drar vel kanskje hjem og gomler i morgen, da 0 Siter
Gjest neve Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 prøvesmakere av hva? hva går det ut på? 0 Siter
Dory Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Å har det kommet ny pakke idag? Jeg er ikke hjemme akkurat nå, når går fristen ut? Noen ganger er fristen så fobanna kort... Hmm... drar vel kanskje hjem og gomler i morgen, da Det var dessverre ikke pakke. MEn en e-post der man må bekrefte at man fortsatt vil være prøvesmaker. Det var så gøy da vi fikk mange pakker på kort tid:)) 0 Siter
Dory Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Prøvesmake hva? Malacoleaf, godis. Anbefales:)) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Skrev til dem for noen uker siden jeg,men har ikke fått noe svar. Fikk et spørreskjema fra dem for lenge siden,men det var bare hulter til bulter så gikk ikke an å svare på. Det er nok grunnen til at du ikke har hørt mer fra dem. Selvfølgelig må du svare dem hvis du skal få noe tilbake. 0 Siter
Gjest lilleballerina Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Det er nok grunnen til at du ikke har hørt mer fra dem. Selvfølgelig må du svare dem hvis du skal få noe tilbake. Jeg sa i fra at det var noe galt med skjemaet,og sendte en ny forespørsel for noen uker siden. Denne har dem ikke svart på. 0 Siter
Gjest vil prøvesmake.. Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hva skriver man egentlig i den mailen? syntes det er så vanskelig å vite hva man skal skrive på sånne ting... 0 Siter
Gyda Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Det var dessverre ikke pakke. MEn en e-post der man må bekrefte at man fortsatt vil være prøvesmaker. Det var så gøy da vi fikk mange pakker på kort tid:)) Jeg har også vært prøvesmaker lenge. Men det blir vel lett slik, at til flere som melder seg, til sjeldnere får vi prøver. Det er jo bare et visst antall de sender ut til hver gang. Derfor kan det hende at Snorkfrøken gir litt ris til egen bak ved å legge ut adressen her - mange flere melder seg, og hun vil få sjeldnere prøver. ;-) Men for all del - jeg unner jo alle som er interesserte i å være med på dette. (Jeg fikk også den oppgraderings-mailen.) 0 Siter
Gyda Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Hehe, den fikk jeg også i dag. Håper de fortsetter å sende ut like ofte som de har gjort i det siste :-) Som jeg svarer til Dory, så er det vel kanskje slik at det blir færre pakker på hver til flere som melder seg ... (Men i det siste har det vært et lite rush, ja.) :-) 0 Siter
Dory Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jeg har også vært prøvesmaker lenge. Men det blir vel lett slik, at til flere som melder seg, til sjeldnere får vi prøver. Det er jo bare et visst antall de sender ut til hver gang. Derfor kan det hende at Snorkfrøken gir litt ris til egen bak ved å legge ut adressen her - mange flere melder seg, og hun vil få sjeldnere prøver. ;-) Men for all del - jeg unner jo alle som er interesserte i å være med på dette. (Jeg fikk også den oppgraderings-mailen.) Hmm, det har jeg ikke tenkt på... *Ikke si til flere venniner at de kan bli prøvesmakere* 0 Siter
Lurveline Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Hva skriver man egentlig i den mailen? syntes det er så vanskelig å vite hva man skal skrive på sånne ting... "Jeg vil med dette melde meg på som prøvesmaker hos Dere. Mvh ----- ------" Enkelt og greit:o) 0 Siter
Sofline Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jeg prøvde å melde meg på for noen uker siden, men de svarte aldri. 0 Siter
Gyda Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Hmm, det har jeg ikke tenkt på... *Ikke si til flere venniner at de kan bli prøvesmakere* Hehe - you've got the point. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.