yellow Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Syns det er sexy jeg ...men kommer jo litt ann på motivet :-) 0 Siter
Gjest sincl Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Alle tatoveringer er harry nå etterhvert. Den moten er så avgjort på hell. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Stort sett stygt. Har sett bilder av en og annen som har vært fine, men dem er det sannelig langt imellom etter min smak. 0 Siter
Prozak Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Alle tatoveringer er harry nå etterhvert. Den moten er så avgjort på hell. *LOL* Det måtte komme et maseinnlegg om mote igjen. Ja - alle vet at det har vært mote en stund, og ja - alle som tar det p.g.a mote er idioter i en eller annen grad. Og jada...absolutt alle som tatoverer seg gjør det _selvfølgelig_ bare p.g.a mote..._spesiellt_ når det ikke er særlig på moten lenger... ".............................................." 0 Siter
muriel Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Alt etter motiv og plassering. For min del er nok ikke en tattis særlig utslagsgivende på hot/not - med mindre det er snakk om FrP-log i panna, eller noe lignende smakløst. Sagt på en annen måte: Selv ikke den kuleste tatoveringen hjelper på en dølling, og tattisen skal være USEDVANLIG smakløs for å ha betydning dersom personen ellers er grei og snill ) 0 Siter
muriel Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 *LOL* Det måtte komme et maseinnlegg om mote igjen. Ja - alle vet at det har vært mote en stund, og ja - alle som tar det p.g.a mote er idioter i en eller annen grad. Og jada...absolutt alle som tatoverer seg gjør det _selvfølgelig_ bare p.g.a mote..._spesiellt_ når det ikke er særlig på moten lenger... ".............................................." Bare husk at det begynner å bli mote/PK å IKKE like tatoveringer nå, så da er det mange som plutselig syns det er forkastelig blodharry. Akkurat som de som på 80-tallet fylte stuene sine med tapetborder og furumøbler, men som nå kjører minimalistisk fordi det er deres personlige smak og stil. Pussig det der ) 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Bare husk at det begynner å bli mote/PK å IKKE like tatoveringer nå, så da er det mange som plutselig syns det er forkastelig blodharry. Akkurat som de som på 80-tallet fylte stuene sine med tapetborder og furumøbler, men som nå kjører minimalistisk fordi det er deres personlige smak og stil. Pussig det der ) Heh-heh-heh...du har jaggu et poeng der, tror jeg :-) Men som jeg har sagt før: Disse individene som går rundt og rynker på nesen av, og "hever seg over", alt som ikke er stuerent etter vanlig besteborgerlig standard - de er ikke så veldig interessante :-) "..........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Alt etter motiv og plassering. For min del er nok ikke en tattis særlig utslagsgivende på hot/not - med mindre det er snakk om FrP-log i panna, eller noe lignende smakløst. Sagt på en annen måte: Selv ikke den kuleste tatoveringen hjelper på en dølling, og tattisen skal være USEDVANLIG smakløs for å ha betydning dersom personen ellers er grei og snill ) Godt sagt. Jeg skjønner ikke hvordan folk kan legge _så_ mye vekt på slikt som enkelte tydeligvis gjør, med mindre det er noe svært som slår imot deg når du ser vedkommende. Jeg synes standard tribal-tatoveringer er dritkjipt, og ikke hverken interessant eller "hot" på noe vis. Men jeg har jaggu møtt noen "hotte" kvinnemennesker med en slik en i korsryggen eller i nakken, uten at det gjorde de mindre heite av den grunn. "..........................................." 0 Siter
mrxx Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Det KAN være pent, men nå har jo snart alle det og da mister dette sjarmen. Så i dag synes jeg ikke noe om det. Jo stærre de er jo verre er det. Men en liten søt en kan være akseltabelt. I tillegg virker det som om antall tatoveringer er omvendt proposjonalt med iq'en. 0 Siter
KaVa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jeg har syntes at tatoveringer var stygt siden jeg var fire år, og en pappa kom og hentet sønnen sin i barnehagen jeg gikk i - en varm sommerdag - uten skjorte. Han hadde to tatoveringer, begge av ørn. Den på overarmen var egentlig grei, men ørna over brystkassen var helt tydelig tatovert da han hadde en helt annen kroppsfasong. Nå var ørna strukket og deformert. Helt grusomt stygt. Der og da bestemte jeg meg for ALDRI å få tatoveringer. Nå synes jeg at tatoveringer er så vanlige at de blir kjedelige. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jeg synes det er sexy med noen velplasserte og fine tatoveringer. :-) 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Kan være sexy, kan være harry. Kommer an på tatoveringen og hvem som bærer den, og ikke minst om de to står i stil. Hadde en usannsynlig veltrent kjæreste en gang som hadde tatovert et "bånd" rundt en meget flott overarm. Det var sexy, det!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.