Gjest kjæresten hennes Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jfr tråd om "Oppmerksomhet til kjæreste som avslutter (...)" Nå ble jeg utrolig uselvstendig her. Lurer på når jeg skal gi smykket?` Etter eksamineringen får hun blomsteren, og jeg tenker umiddelbart at det ikke passer å gi gave da. Hun er vel mer opptatt med å prate med folk enn å åpne gave. Under middagen er et alternativ, men siden vi er flere der, tenker jeg at det kanskje blir litt for kjæreste-romantisk å skulle åpne smykkegave med de andre tilstede? ...Et alternativ jeg kom på akkurat nå er om morgenen den store dagen, før frokost, men enten så er hun veldig trøtt eller veldig oppgiret da. Noen forslag til når det passer best? På forhånd takk for forslag. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Du kan jo gratulere henne med klem etc, og samtidig hviske at du har en overraskelse til henne som du vil gi en gang dere to er alene...? 0 Siter
Gjest kjæresten hennes Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Du kan jo gratulere henne med klem etc, og samtidig hviske at du har en overraskelse til henne som du vil gi en gang dere to er alene...? Dér har vi det, den tente jeg på! Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.