Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

noen begynner på første date andre venter lenge..

Mine tre seksuelle forhold:

1. ventet nesten én mnd (pga jeg var jomfru og ville vente)

2. ventet nesten 2 mnd'er pga han var jomfru.. etter ca én mnd begynte vi å prøve men han hadde litt startproblemer.

3. hadde sex før vi ble sammen og før vi begynte å date :P

Annonse

ostepop1365380989

Vi hadde sex før vi ble sammen, men etter at vi hadde datet en stund... Vi ble sammen kort tid etter at vi hadde hatt sex sammen første gang og vi er fortsatt sammen.

Han jeg var sammen med sist hadde jeg sex med på første date. Med min først kjæreste ventet vi noen måneder etter vi hadde blitt sammen før vi hadde samleie. I mellomtiden "tuklet" vi med hverandre.. :)

Så, som du sier, dette er det ikke noe fasitsvar på!

Ha sex når du har lyst og ikke tenk så mye på hva som er vanlig/uvanlig!

Gjest printa

Uff...dere norske kvinner er så horete, altså!

"..........................................."

Si ikke det.

Carola er svensk, og har enda ikke hatt sex med sin nye partner (vet ikke hva han heter) Leste det på forsida av en eller annen avis i dag.

Det er tøfft å trigge Norske gutter, da blir de bare desto mer interessert, lettlurte som de er ;-)

Gjest Samfunnskritiker

Jeg tenker at det er fint å sjekke ut om en har noen felles interesser/sider ved hverandre som dere liker, utenom sex. Livet blir kort og godt litt rikere da, syns jeg.

Sex første eller andre møte for meg, gir "billige" signaler, og hadde før meg vært et behov for å tilfredstille et behov akurat der og da... (Av og til er det litt greit og...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...