Gjest Labandama Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 .....i et forhold? - kjærlighet - tillitt - romantikk - sex - lyst og begjær - humor - vennskap "......................" Helt perfekt om man har en dæsj av hele sulamitten, sant? Men hva prioriterer dere, og hva er viktigst for dere for at dere skal ha det bra i et forhold? Jeg setter bl.a tillitt, sex og humor ganske høyt på lista.... 0 Siter
NeaNoor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Kjærlighet, selvsagt. Da følger ofte de andre tingene med. 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 tillitt kjærlighet vennskap humor romantikk sex lyst og begjær 0 Siter
sarah bernard Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Tillit. Kjærlighet. Nærhet. Kjærtegn. Daglig bekreftelse. At man er stolt av hverandre og viser det. Begjær. At man holder seg attraktiv for den andre. Felles ønsker for fremtiden. Felles verdier. Samme humor. 0 Siter
Alana Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 tillitt kjærlighet vennskap humor romantikk sex lyst og begjær Enig med deg! :-) 0 Siter
tonie Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Tillit og Kjærlighet Vennskap Sex, lyst og begjær Felles interesser/noenlunde like verdier Humor Romantikk 0 Siter
DarkPink Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 tillitt humor lyst og begjær / sex vennskap romantikk Kjærlighet passer ikke inn noe sted, dnne listen i prioritert rekkefølge utgjør liksom kjærlighet for meg. Romantikk satte jeg nederst, fordi ting som humor og tillitt utgjør romantikk. Tror jeg synes begjær er en del viktigere enn mange andre, men sånn er jeg bare. Tillitt står hvertfall suverent på toppen, det er melisen i pepperkakehuset. 0 Siter
org Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Det å kunne vært stille sammen setter jeg høyt! 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Det viktigtste er kommunikasjon,uten det fungerer ingenting,det er grunnmuren i et forhold 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jeg mener at vilje er det viktigste - vilje til å få forholdet til å vare. Kjærligheten går opp og ned, men er viljen der overlever forholdet likevel! 0 Siter
Gjest Zukk Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Ønsker meg mer lidenskap + at han skulle vært litt smartere så vi var mer på bølgelengde.... 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Ikke allverdens sex og romantikk hjelper det dugg hvis jeg ikke er venn med min kjære. Så det er det aller viktigste. Så tillit, humor og sex tror jeg - i den rekkefølge. Vennskap og tillit henger gjerne sammen, forresten. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Alt skal være til stede. Jeg kunne ikke klart meg uten noen av delene. Ellers er kjærlighet og tillitt vel viktigst. De andre kan jeg nok klare meg uten i spesielle perioder, men ikke i årevis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.