Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det er vel opp til hver enkelt. :)

Jeg ga etter for sterkt press, så ble det iallfall slutt på maset. ;)

Kjipt at så mange kvinner går med på å gjøre dette med menn som sannsynligvis ikke har peiling eller feeling med hvordan det bør gjøres. De fleste synes ikke ting er hverken digg eller fremtidig interessant hvis det gjør vondt, ergo må man unngå det.

".............................................."

Kjipt at så mange kvinner går med på å gjøre dette med menn som sannsynligvis ikke har peiling eller feeling med hvordan det bør gjøres. De fleste synes ikke ting er hverken digg eller fremtidig interessant hvis det gjør vondt, ergo må man unngå det.

Pussig. Jeg har aldri vært borti menn som har mast eller presset meg til å ha analsex.

Det er vel heller jeg som har brakt temaet på banen.

Pussig. Jeg har aldri vært borti menn som har mast eller presset meg til å ha analsex.

Det er vel heller jeg som har brakt temaet på banen.

Jeg har heller aldri mast eller presset. Vel...ok...kanskje "mast" litt, men jeg er ganske sikker på at det ikke har vært egentlig _mas_ :-)

Og kvinner som selv bringer det på bane....hoooaaah! :-)

"..........................................."

Gjest Princess Peach

"Kjipt at så mange kvinner går med på å gjøre dette med menn som sannsynligvis ikke har peiling eller feeling med hvordan det bør gjøres."

Det skal han iallfall ha, han er veldig hensynsfull og forsiktig, og det har aldri gjort vondt. Peiling? Ja, absolutt. Jeg bare liker ikke å assosiere sex med den følelsen.

Annonse

Gjest daniellla

Skjønner ikke hva som kan være så bra med analsex. Kunne aldri tenkt å ha det selv. Høres så INNMARI vondt ut. Hvordan bli våt der...slik at penisen kan gli lett inn..ehhh..nettopp:)

er ikke noe kjempebehagelig å gå på do og gjøre nr 2. de nærmeste dagene heller...

Gjest pseudoanonym

Det kan faktisk være ganske deilig å motta analsex, men man må jo ta seg god tid, og bruke masse glidekrem. Orgasmen er sinnsyk, husk at det sitter et G-punkt i endetarmen også.

Men det er en forutsetning at man tar seg GOD tid, OG slapper av 100%...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...