Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først faller jeg nesten ned i en mekanikergrav.

Så får jeg blåmerker på begge lårene fordi jeg ikke klarer å styre unna bordkanter.

Deretter ødelegger jeg kontormatriell, for så å måtte kaste bort mesteparten av pausen min på å prøve å reparere det jeg ødela (handling aktivert av dårlig samvittighet for vandaladferd).

Til slutt kommer jeg hjem og oppdager at kjæresten min har beundret damer uten klær, og blir på gråten. Hans interesse for nakne damer plager meg ikke tre av fire uker i måneden.

Nå tør jeg ikke lese aviser eller se på tv i frykt for gråtetokter og raseriutbrudd over verdens urettferdighet.

Jeg hater PMS! :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva, jeg har hørt et sted at vi jenter faktisk blir dårligere motorisk i den perioden.. vi blir keitete og slepphendte - kan ikke forstå at det skal ha noen effekt på forplantningen, hvor sjarmerende er det liksom?

OK, om en mann redder deg opp fra en mekanikergrav kan det jo bli action ut av det, men..

*he-he*

Bra dte går over om noen dager.. :-)

Skrevet

Vet du hva, jeg har hørt et sted at vi jenter faktisk blir dårligere motorisk i den perioden.. vi blir keitete og slepphendte - kan ikke forstå at det skal ha noen effekt på forplantningen, hvor sjarmerende er det liksom?

OK, om en mann redder deg opp fra en mekanikergrav kan det jo bli action ut av det, men..

*he-he*

Bra dte går over om noen dager.. :-)

*s* motorikk som en full 80åring med inndratt gåstol!

Jeg fatter ikke hva som er formålstjenelig med å produsere så mye hormoner at man ikke finnes tilregnelig. Om jeg hadde fått hormon nivået målt, og etterpå drept noen fordi de så på meg på feil måte, tror jeg jaggu jeg hadde blitt frikjent!

Du vet ikke tilfeldigvis om noe som hjelper?

Skrevet

*s* motorikk som en full 80åring med inndratt gåstol!

Jeg fatter ikke hva som er formålstjenelig med å produsere så mye hormoner at man ikke finnes tilregnelig. Om jeg hadde fått hormon nivået målt, og etterpå drept noen fordi de så på meg på feil måte, tror jeg jaggu jeg hadde blitt frikjent!

Du vet ikke tilfeldigvis om noe som hjelper?

Har dessverre (eller, heldigvis) ikke vært så hardt plaget at jeg har måttet finne remedier. Men det er helt sikkert andre her inne som har tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...