Gjest Princess Peach Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 http://img.ircimages.com/ircimages/3/4/34b570e6a5e6c495f389f08db4b4e83d.jpg Ler meg i hjel! Det gjorde kanskje ikke foreldrene... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hadde jeg gått inn i det rommet der hadde jeg nok begynt å gråte tror jeg. Stoppet litt og tatt bilde, og grått litt mer.. *huske på å gjemme unna malingsspann* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hadde jeg gått inn i det rommet der hadde jeg nok begynt å gråte tror jeg. Stoppet litt og tatt bilde, og grått litt mer.. *huske på å gjemme unna malingsspann* Hihi. Jeg var en sånn unge, men heldigvis fant jeg ikke maling, bare mel. Mamma var fortvilet nok over det. 0 Siter
tonie Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Ååååh! Nei og nei...Kreative unger. *kremter* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Ååååh! Nei og nei...Kreative unger. *kremter* Det er et herk! 0 Siter
Gjest nå er jeg veldig anonym Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg gjorde dette på badet hjemme hos en kjendis da jeg var ca 8-9 år. Sammen med dattera hans altså..... Gjett hvem som fikk kjeft. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 He-he... Men tro om ikke det nettopp er foreldrene som har tatt bildet? Og siden ungene gliser fra øre til øre kan ikke fotografen akkurat ha eksplodert, heller... ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Ai ai ai...og enkelte har lurt på hvorfor jeg ikke vil ha unger. Jeg hadde neppe eksplodert på disse ungene, men jeg hadde nok forsøkt å putte dem tilbake der de kom fra. "..............................................." 0 Siter
muriel Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Atter et eksempel på historier som er morsomst i ETTERTID. *hehe* 0 Siter
mrxx Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Hehe, fytti helvete. Vi får håpe at det er vannbasert maling, hvis ikke så sliter foreldrene her. Jeg hadde ikke tenkt tanken en gang på å ta bilder. Vet da faen hva jeg hadde gjort i en slik situasjon, kanskje gått ut i boden og spist ei pakke spiker. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Å herre min hatt!!!! Jeg hadde IKKE ledd hadde det vært mine barn og mitt hjem. Dvs. jeg hadde kanskje gjort det etter en stund. Men siden jeg ikke er "rammet" - HA, HA, HA!!!!!! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Hehe, fytti helvete. Vi får håpe at det er vannbasert maling, hvis ikke så sliter foreldrene her. Jeg hadde ikke tenkt tanken en gang på å ta bilder. Vet da faen hva jeg hadde gjort i en slik situasjon, kanskje gått ut i boden og spist ei pakke spiker. Jeg gjorde noe lignende en gang, mamma tok bilde. Kanskje ikke like alvorlig, men sprittusj på panelovnen er nok ikke morsomt likevel. 0 Siter
mrxx Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jeg gjorde noe lignende en gang, mamma tok bilde. Kanskje ikke like alvorlig, men sprittusj på panelovnen er nok ikke morsomt likevel. Hehe, huff, sprittusj har vi også blitt plaget med, ungene tegner over alt, vegger, kjøleskap osv. Min eldste sønn malte min nye bil, (ny for meg og bare 4 år gammel) innvendig med rød maling, jævlig artig. Heldigvis var det ikke så veldig mye, han brukte en slik liten tube med billakk som skal brukes i små sår i lakken. Det ble ikke akkurat pent, ikke kunne jeg bruke noe særlig med midler for å få det av heller, for da ødela jeg det sorte skinnet. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Hehe, huff, sprittusj har vi også blitt plaget med, ungene tegner over alt, vegger, kjøleskap osv. Min eldste sønn malte min nye bil, (ny for meg og bare 4 år gammel) innvendig med rød maling, jævlig artig. Heldigvis var det ikke så veldig mye, han brukte en slik liten tube med billakk som skal brukes i små sår i lakken. Det ble ikke akkurat pent, ikke kunne jeg bruke noe særlig med midler for å få det av heller, for da ødela jeg det sorte skinnet. Hihi, huff. Ja, jeg var nok en liten jævelunge. Ikke fordi jeg var ondskapsfull, men jeg fantaserte så mye at jeg fant på så mye rart likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.