Mary Poppins Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Prøv innherredsost, den er søt den! Mye søtere enn vanlig mysost eller gudbrandsdalsost. Helt ærlig så er jeg ingen ostefan. Spiser egentlig veldig sjeldent ost, kun på pizza 0 Siter
kaffepiken Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Mmmm, takk for vaffelen ) Jeg liker vaflene helt ferske og lune, gjerne bare med litt smør og brunost, eller med rømme og jordbærsyltetøy. Vaflene er best når de er myke og ikke svidd. Sprø utenpå og myke inni høres godt ut ) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Kommer på at da jeg var liten elsket jeg å spise vafler med kaviar på.. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Åh....Slike posevaffler er vanvittig gode! Jeg bestiller en fersk som skal være litt sprø på utsiden. Tar gjerne en med bare smør og en med smør og brunost. Naaaaaaaaam, jeg gleder meg! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 20 sek i microen på full guffe og de er som nystekte igjen. ) Det har jeg ikke tenkt på. Må prøve det neste gang jeg har hatt pressa i gang. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Åhh,jatakk. Vil ha med tyttebærsyltetøy og rømme. Får vann i munnen. 0 Siter
org Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Holder du av to plater med lett-rømme og jordbærsyltetøy til meg? 0 Siter
org Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg liker best mine egne vafler, med masse kardemomme og en dæsj vaniljesukker i røra. tilbehør er jordbærsyltetøy og rømme når vaflene er ferske, brunost er godt hvis de har ligget en stund og blitt kalde. -og det er faktisk godt med kjøttpålegg som ribberull på vafler også! Kardemomme? Har jeg aldri hørt om før (i vafler, altså). 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Kommer på at da jeg var liten elsket jeg å spise vafler med kaviar på.. Det hørtes ikke spesielt godt ut da. Ble ikke akkurat fristet for å si det sånn. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Det hørtes ikke spesielt godt ut da. Ble ikke akkurat fristet for å si det sånn. Nei, det er ikke godt i det hele tatt. Begriper ikke hvorfor jeg likte det så godt da jeg var liten.. 0 Siter
Søssa Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Det vi kaller matvafler stekes her i huset, ikke slike sprø tynne greier. Liker dem best med brunost, eller med jordbærsyltetøy og kanskje en rømmeklatt. Holdt på å dåne da jeg kom til Moss engang og fikk se en plakat som reklamerte for "Pølse i vaffel". 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jepp stemmer det er veldig typisk amerikansk, men også veldig godt Er ikke helt enig der.. men men. Har smakt amerikanske pannekaker (noe tørre forferdelige greier, ikke rart dem må ha sirup på) med denne sirupen på.. frista ikke til gjentakelse gitt. Men.. smaken er som baken. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Holder du av to plater med lett-rømme og jordbærsyltetøy til meg? Den er grei!! Mulig jeg må steke opp fler.. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Åhh,jatakk. Vil ha med tyttebærsyltetøy og rømme. Får vann i munnen. Tyttebærsyltetøy på vafler?? Den var ny.. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Åh....Slike posevaffler er vanvittig gode! Jeg bestiller en fersk som skal være litt sprø på utsiden. Tar gjerne en med bare smør og en med smør og brunost. Naaaaaaaaam, jeg gleder meg! Ja, posevafler er godt!! Jeg pleier å ha i litt mer smør enn det som står, bytte ut litt av vannet med melk og ha i litt mer kardemomme. Og gjerne litt rømme hvis jeg har. NAM! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Kardemomme? Har jeg aldri hørt om før (i vafler, altså). Kardemomme er et must!! 0 Siter
Gyda Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Det vi kaller matvafler stekes her i huset, ikke slike sprø tynne greier. Liker dem best med brunost, eller med jordbærsyltetøy og kanskje en rømmeklatt. Holdt på å dåne da jeg kom til Moss engang og fikk se en plakat som reklamerte for "Pølse i vaffel". Jeg gikk litt for tidlig i går kveld, og kom litt for sent tilbake (nå i dag tidlig). Jeg bare håper det byr seg en annen anledning. ) 0 Siter
Gyda Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 (Jeg bomma med svaret mitt, gitt. Det havna under Søssa - men jeg vil også gjerne ha det her det hører hjemme:) Jeg gikk litt for tidlig i går kveld, og kom litt for sent tilbake (nå i dag tidlig). Jeg bare håper det byr seg en annen anledning. ) 0 Siter
Gyda Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Det vi kaller matvafler stekes her i huset, ikke slike sprø tynne greier. Liker dem best med brunost, eller med jordbærsyltetøy og kanskje en rømmeklatt. Holdt på å dåne da jeg kom til Moss engang og fikk se en plakat som reklamerte for "Pølse i vaffel". Beklager - svaret mitt under her skulle til trultemor26. Men jeg er enig i at de er litt morsomme i Moss der de selger og spiser pølse i vaffel - i stor stil! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.