Gå til innhold

Jeg byr på dol-vafler!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha vaffel med rømme og rørt jordbær:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

10

• Mary Poppins

5

• Lillemus

4

• Gyda

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vil ha vaffel med rømme og rørt jordbær:-)

Åh - akkurat det vil jeg også ha. Da slenger jeg meg på bestillingen din!

Skrevet

Ingenting kommer opp mot vafler stekt med gammeldags jern som man legger på vedkomfyren.

Med bringebærsyltetøy eller multer eller brunost.

Skrevet

Kardemomme? Har jeg aldri hørt om før (i vafler, altså).

Det er et must!

Skrevet

Vi liker vaflene på samme måte vi!!!

Sukk, kanskje jeg skulle steke vafler i kveld...

Skrevet

Åh, tusen takk :) Min er vel blitt litt kald siden jeg ikke kom før i dag?! Tror du kanskje at du kan steke opp et par nye, varme til meg?

Jeg liker vaflene mine med jordbærsyltetøy. Men det er ingenting som slår trollkremen til svigermor. Trollkrem av tyttebær er det beste tilbehøret jeg kan få til vafler:)

Skrevet

Er du sånn kveld-kvalm eller heledagenlang-kvalm?

Det har variert litt, for det meste har jeg vært kvalm fra halv 4 og utover (akkurat som med forrigemann), men det har også vært noen dager med kvalmebølger fra morgen til kveld.

Alt i alt har jeg foreløpig vært mye mindre kvalm enn forrige gang, så jeg er fornøyd med det!

Du da?

Skal forresten kjøpe inn til vaffelrøre etterpå ;-)

Skrevet

Får desverre aldri is "til overs" her, men takk for tips!

Rømme er dessuten også knallgodt i røra!

Hvis du pisker en boks med fløte slik at den blir ganske stiv, men ikke krem, tilsetter litt mel og vann, får du knallgode "rømmevafler"! (Kalles nok rømmevafler pga. at fløte er "søt rømme")

Skrevet

Er du sånn kveld-kvalm eller heledagenlang-kvalm?

*vaffelmett* :-)

Skrevet

Kardemomme er et must!!

Må visst teste det neste gang!

Mista nikket
Skrevet

Tyttebærsyltetøy på vafler?? Den var ny..

Det må være sammen med rømme da.

Gjest trultemor26
Skrevet

Åh, tusen takk :) Min er vel blitt litt kald siden jeg ikke kom før i dag?! Tror du kanskje at du kan steke opp et par nye, varme til meg?

Jeg liker vaflene mine med jordbærsyltetøy. Men det er ingenting som slår trollkremen til svigermor. Trollkrem av tyttebær er det beste tilbehøret jeg kan få til vafler:)

Din har desverre blitt ganske så hard, men hvis du liker dem harde så er det kanksje ikke så ille. Hehe, nei da. Setter deg på prioriteringslista til neste vaffelrunde!

Gjest trultemor26
Skrevet

Må visst teste det neste gang!

Ja, det må du!

Gjest trultemor26
Skrevet

Det har variert litt, for det meste har jeg vært kvalm fra halv 4 og utover (akkurat som med forrigemann), men det har også vært noen dager med kvalmebølger fra morgen til kveld.

Alt i alt har jeg foreløpig vært mye mindre kvalm enn forrige gang, så jeg er fornøyd med det!

Du da?

Skal forresten kjøpe inn til vaffelrøre etterpå ;-)

Jeg har vært sånn kvalm hele dagen lang, men er kvitt stort sett alt nå. pleide å være en god del uggen på kvelden selv om dagen var grei. Kan ennå være litt uggen om kvelden. Men jeg klager ikke, jeg var myyye mer kvalm da jeg gikk med snuppa. Tror du kvalmemengde har noe indikasjon på kjønn?

hare1365380455
Skrevet

Gjett hva jeg laget altfor sent i gårkveld...;)

Gjest trultemor26
Skrevet

Gjett hva jeg laget altfor sent i gårkveld...;)

Kan det være vafler mon tro???

hare1365380455
Skrevet

Kan det være vafler mon tro???

Hihi....:D Du har rett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...