Gå til innhold

tror det ikke før jeg ser det :)

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Etter sju år... er det virkelig mulig.... at jeg kan få ferie nå? Få hvile nå...

Kan jeg klare fra 1. juli og inntil regjeringen starter sitt utredningsarbeide omkring opphevelse av psykisk helsevernlovens behandlingskriterium, jeg vil anta/håpe at det blir inntil 1.september, i tidligste fall 1. august, i seneste fall 1. november....

kan jeg klare å ikke skrive/prate noe om psykiatri i denne perioden? fra 1. juli til oppstart av denne utredningen?

Merker hvordan det klarner opp inni meg allerede....

Og hvorfor er det mulig å ta fri fra dette nå? Jo, det er jo nettopp fordi helse- og omsorgskomiteen for tre uker siden bad regjeringen om å utrede dette spørsmålet. Det er faktisk nå en maktinstitusjon som arbeider mot samme delmål som meg... faktisk!!

DERFOR kan jeg endelig kanskje slappe av.... for første gang på sju år...

inntil utredningsarbeidet starter opp.. for da vil jeg straks føle å måtte gi innspill, for man vet ikke hvem som er den lille dråpen som får begeret til å endre tilstand.... faktisk så vet man ikke det...

men det er ikke et valg jeg har ... det er ikke det... det er noe som skjer av seg selv..

slik også denne hvilen skjer av seg selv.. pga de YTRE faktorer faktisk....

oi hvor deilig det skal bli dah...

hvis dette virkelig er tilfelle....

oioioiioioiooiio.....

tror det ikke før jeg ser det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen link til artikkel der det står om denne utredningen? Jobber en del med lov om psykisk helsevern, så det ville vært interessant.

Gjest a survivor
Skrevet

Har du noen link til artikkel der det står om denne utredningen? Jobber en del med lov om psykisk helsevern, så det ville vært interessant.

På hvilken måte jobber du med psykisk helsevernloven?

Skrevet

På hvilken måte jobber du med psykisk helsevernloven?

Er advokat. Har ofte saker i kontrollkommisjonen for pasienter som har klaget over tvangsinnleggelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...