Gå til innhold

hender det at dere tviler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Marres

Den som aldri gjør det overhodet, er enten blind eller den desidert heldigste person som noensinne har levd.

"..............................................."

Couldnt agree more. Men med en litt for stor dose Hollywoodcrap kan det virke unormalt å tvile...

Nettopp begynt ferien foran Tv'n jeg, da ;)

Annonse

Annonse

Gjest bobsey

Nei, har aldri tvilt et sekund.

Men jeg har ei venninne som ALLTID tviler, uansett hvor bra hun har det, vi har diskutert dette mange ganger. Lurer på om det er personligheten rett og slett. Hun må leve med tvilen, jeg kan hypotetisk få meg en på trynet uten noen gang å ha tenkt tanken på at det skal gå galt.

Gjest det hender..

Nei, har aldri tvilt et sekund.

Men jeg har ei venninne som ALLTID tviler, uansett hvor bra hun har det, vi har diskutert dette mange ganger. Lurer på om det er personligheten rett og slett. Hun må leve med tvilen, jeg kan hypotetisk få meg en på trynet uten noen gang å ha tenkt tanken på at det skal gå galt.

Jeg tror jammen du har rett i det. Enkelte er nok så usikre på egne følelser generellt, og føler seg kanskje også veldig truet om det kommer en krangel, at det fort utløser tvil..

Det har jeg ikke tenkt på, men jeg ser det jo at det kan være logisk.

Da har man kanskje også vanskelig for å gi seg helt hen ? For man vet jo selv at det man føler i dag, ikke trenger å føles likt i morgen..

Gjest bobsey

Jeg tror jammen du har rett i det. Enkelte er nok så usikre på egne følelser generellt, og føler seg kanskje også veldig truet om det kommer en krangel, at det fort utløser tvil..

Det har jeg ikke tenkt på, men jeg ser det jo at det kan være logisk.

Da har man kanskje også vanskelig for å gi seg helt hen ? For man vet jo selv at det man føler i dag, ikke trenger å føles likt i morgen..

Jeg tror ikke min venninne er generelt usikker, kanskje tvert i mot, hun klarer ikke la vær å spekulere om gresset er ENDA grønnere på den andre siden av gjerdet, om hun kunne hatt det enda bedre, funnet en enda bedre mann. Dette sliter selvfølgelig på kjærestene hennes, som skjønner det og blir såra.Hun er slik i forhold til jobb og utdannelse også, begynner stadig med noe nytt enda hun har superjobber.

Jeg tror alle har forskjellige grader av det der. noen er fornøyd med det de har, andre ønsker mer uansett.

Venninnen min sier hun ikke skjønner at vi andre har turd å gifte oss, hun spør: "men hvordan kan dere VITE helt sikkert at dette er det rette?" Vi svarer at det er når man ikke er i tvil og ikke stiller seg det spørsmålet i det hele tatt at man vet man gjør det rette, men jeg tror hun alltid kommer til å være i tvil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...