astridny Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Lidl har vel omtrent tidenes verste ryke som arbeidsgiver? De må stå i kassene, de får et tilmålt antall tissepauser i løpet av en arbiedsdag, kvinner som har mensen får noe flere pauser og de har prøvd seg med at de som har mensen må bære pannebånd slik at ledelsen ser at de ikke sniker seg unna jobben! Jeg hadde ligget laaaaangt unna å jobbe på Lidl ja. På vår Lidl så sitter de da i kassa. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Det er langt fra alle lidl-butikker som er sånn.. Kommer litt an på daglig leder. Lidl-butikken her hos oss har ihvertfall ingen jern-styring! De er nok ikke så ille i Norge osm i Tyskland nei. ) Men de ser vel også her helst at de ansatte ikke er fagorganiserte og sånt - i alle fall var det veldig mye snakk om det da de begynte å etablere seg i Norge. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 De er nok ikke så ille i Norge osm i Tyskland nei. ) Men de ser vel også her helst at de ansatte ikke er fagorganiserte og sånt - i alle fall var det veldig mye snakk om det da de begynte å etablere seg i Norge. Ja, men sånn er det i de fleste matvare-gigantene.. Så der er ikke Rema, Rimi, Kiwi osv noe bedre.. 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Kødder du? En liiiten ring i øret? Jeg kunne skjønt det hadde det vært snakk om fjorten ringer i trynet, piercing i tunga og sånt, men mente de at alle kvinnene skulle tatt ut ørepynten også da? Ja, si det. Jeg lurer på om ikke kvinner fikk ha "en liten ring", men ikke noe so var særlig synlig. Det minnet så mye om det folk har fortalt om å jobbe i disney world at det var totalt uinteressant for meg :-) ".............................................." 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Joda, det har du helt sikkert rett i. Men jeg blir bare litt provosert når jeg hører slikt som maks. antall pissepauser i løpet av arb.dagen etc. Jeg får litt assosiasjoner til å pisse i ei flaske bak kassa, og si til kundene: "Unnskyld meg...må bare pisse litt...jeg får ikke lov av sjefen å gå på do mer enn tre ganger om dagen. Straks ferdig. Bare ta deg en avis og les litt imens." :-) "..........................................." Den avisa kommer ut av -din- lønn! *hytte med neven* 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Den avisa kommer ut av -din- lønn! *hytte med neven* Helt greit. *pisser på salaten din* ".........................................." 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Helt greit. *pisser på salaten din* ".........................................." Jeg klager til sjefen din, så nå får du bare én tissepause i løpet av dagen 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jeg klager til sjefen din, så nå får du bare én tissepause i løpet av dagen Da blir det lite hyggelig for deg og andre å komme i kassa mi :-) "............................................" 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Da blir det lite hyggelig for deg og andre å komme i kassa mi :-) "............................................" Jeg har enda ikke handlet selv på Lidl, men jeg har vært med 2-3 ganger, tror jeg. Skal passe meg for salaten 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jeg har enda ikke handlet selv på Lidl, men jeg har vært med 2-3 ganger, tror jeg. Skal passe meg for salaten Lurt :-) Jeg har faktisk ikke vært der. Aner ikke hvor nærmeste butikk er. "........................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.