Gå til innhold

jobb i lidl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lidl har vel omtrent tidenes verste ryke som arbeidsgiver?

De må stå i kassene, de får et tilmålt antall tissepauser i løpet av en arbiedsdag, kvinner som har mensen får noe flere pauser og de har prøvd seg med at de som har mensen må bære pannebånd slik at ledelsen ser at de ikke sniker seg unna jobben!

Jeg hadde ligget laaaaangt unna å jobbe på Lidl ja.

På vår Lidl så sitter de da i kassa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er langt fra alle lidl-butikker som er sånn.. Kommer litt an på daglig leder.

Lidl-butikken her hos oss har ihvertfall ingen jern-styring!

De er nok ikke så ille i Norge osm i Tyskland nei. :o) Men de ser vel også her helst at de ansatte ikke er fagorganiserte og sånt - i alle fall var det veldig mye snakk om det da de begynte å etablere seg i Norge.

Gjest sandex
Skrevet

De er nok ikke så ille i Norge osm i Tyskland nei. :o) Men de ser vel også her helst at de ansatte ikke er fagorganiserte og sånt - i alle fall var det veldig mye snakk om det da de begynte å etablere seg i Norge.

Ja, men sånn er det i de fleste matvare-gigantene.. Så der er ikke Rema, Rimi, Kiwi osv noe bedre..

Skrevet

Kødder du? En liiiten ring i øret? Jeg kunne skjønt det hadde det vært snakk om fjorten ringer i trynet, piercing i tunga og sånt, men mente de at alle kvinnene skulle tatt ut ørepynten også da?

Ja, si det. Jeg lurer på om ikke kvinner fikk ha "en liten ring", men ikke noe so var særlig synlig.

Det minnet så mye om det folk har fortalt om å jobbe i disney world at det var totalt uinteressant for meg :-)

".............................................."

Gjest Calóni
Skrevet

Joda, det har du helt sikkert rett i. Men jeg blir bare litt provosert når jeg hører slikt som maks. antall pissepauser i løpet av arb.dagen etc. Jeg får litt assosiasjoner til å pisse i ei flaske bak kassa, og si til kundene: "Unnskyld meg...må bare pisse litt...jeg får ikke lov av sjefen å gå på do mer enn tre ganger om dagen. Straks ferdig. Bare ta deg en avis og les litt imens." :-)

"..........................................."

Den avisa kommer ut av -din- lønn! *hytte med neven*

Skrevet

Den avisa kommer ut av -din- lønn! *hytte med neven*

Helt greit. *pisser på salaten din*

".........................................."

Gjest Calóni
Skrevet

Helt greit. *pisser på salaten din*

".........................................."

Jeg klager til sjefen din, så nå får du bare én tissepause i løpet av dagen :P

Skrevet

Jeg klager til sjefen din, så nå får du bare én tissepause i løpet av dagen :P

Da blir det lite hyggelig for deg og andre å komme i kassa mi :-)

"............................................"

Gjest Calóni
Skrevet

Da blir det lite hyggelig for deg og andre å komme i kassa mi :-)

"............................................"

Jeg har enda ikke handlet selv på Lidl, men jeg har vært med 2-3 ganger, tror jeg. Skal passe meg for salaten :P

Skrevet

Jeg har enda ikke handlet selv på Lidl, men jeg har vært med 2-3 ganger, tror jeg. Skal passe meg for salaten :P

Lurt :-)

Jeg har faktisk ikke vært der. Aner ikke hvor nærmeste butikk er.

"........................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...