Gjest hilsenenjente Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 hei, det er noen som har sagt at hvis man har et stramt belte rundt magen hele tiden så blir magesekken mye mindre eller noe og da blir man mye tynnere siden man blir mye fortere mett,,, er det sant? 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 I og med at magesekken ikke ligger i midja, men litt lengre opp er det bare vissvass, Du får bare vondt i magen og det forunder meg ikke om du kan få inder skader av det på sikt. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 jeg tror jeg ikke. slik jeg har forstått det utvider magesekken seg kun når man spiser. Hvis man slanker seg vil magesekken krympe litt og man blir fortere mett av mindre matt enn det man ble før . Forøvrig er det å ha jeans eller klær som ikke utvider seg noe særlig alltid lurt. For da merker man fort når man legger på seg 0 Siter
mrxx Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Det er nok lurere å endre matvaner og trimme litt enn å stramme et belte rundt magen hvis man legger på seg. 0 Siter
flisa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 det må i så fall bare væer for å være bevisst. Jeg ser hvor fort man blir sløv med stretch-bukser i alle fall! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.