Hawkwind Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Det ante jeg ikke. Jeg har den gamle utgivelsen. Gidder naturligvis ikke kjøpe den da. Men den skal lastes ned, for den gamle kan ikke akkurat skilte med god lyd. Still Hungry heter nyversjonen. Leste nå at de faktisk spilte inn låtene på nytt og (ikke bare nyprodusert mao). Kom ut i 2004. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Takker! Har sett noen av de, gamle menn i nye biler er plusset på listen. Et par av de fant jeg ikke på lista, men har opppdaget at enkelte filmer ligger med orginaltittel mens andre med oversatte titler, så her må jeg etterforske litt for å se om jeg finner filmene ) Jeg kom på en til: Crash http://www.imdb.com/title/tt0375679/ 0 Siter
KaVa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Synes egentlig ikke det er spesielt sære filmer. Jeg synes dog veldig mange mennesker er veldig sære når de ikke forstår kvalitet. :-) 0 Siter
KaVa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Ja, hva er galt med Jacobs ladder? Det er en skitgodfilm, råskummel er en og. Men det er mange som ikke synes om den. Og selvsagt er Clockwork orange en ubestridelig klassiker! :-) Det var det jeg visste. Laguna er kvalitetsbevisst :-) 0 Siter
KaVa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Åhh - glemte "Lock, stock and two smoking barrels"- kjempemorsom gangsterfilm fra london (tror jeg - england i alle fall) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Ja, hva er galt med Jacobs ladder? Det er en skitgodfilm, råskummel er en og. Men det er mange som ikke synes om den. Og selvsagt er Clockwork orange en ubestridelig klassiker! :-) Jacob's Ladder har jeg hørt mye om, men har ikke sett den. Er den virkelig så skummel? Tør ikke å se den hvis den er skitskummel. Tror du det blir for hard kost for meg som blir redd av The Ring og sånt? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Skrevet 30. juni 2006 Jeg kom på en til: Crash http://www.imdb.com/title/tt0375679/ Den har jeg sett og ble ikke imponert ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jacob's Ladder har jeg hørt mye om, men har ikke sett den. Er den virkelig så skummel? Tør ikke å se den hvis den er skitskummel. Tror du det blir for hard kost for meg som blir redd av The Ring og sånt? Nope. Det er en helt annen type film enn The Ring. Du kan trygt se den! 0 Siter
frosken Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jason Borne filmene (tror de heter hhv. "the borne identity" og "the supreme identity") The Bone Collector Million Dollar Baby Open Range 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Nope. Det er en helt annen type film enn The Ring. Du kan trygt se den! Sikker på det, altså? *pysete* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Den har jeg sett og ble ikke imponert ) Carlito's Way, National treasure, Adaption, Mystic ricer eller 21 grams. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Her ramsa du opp flere kongefilmer. Jacobs Ladder (fatter ikke at så mange hater denne ...), A Clockwork Orange og Fisher King, er alle blant mine favoritter. Forklar meg "A clockwork...." Den er jo skrytt opp i skyene, men jeg klarte ikke å se hele. Skikkelig "vondt i magen" - film.... Hvorfor er den bra? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Forklar meg "A clockwork...." Den er jo skrytt opp i skyene, men jeg klarte ikke å se hele. Skikkelig "vondt i magen" - film.... Hvorfor er den bra? Fordi det er en skikkelig "vondt i magen"-film Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare hvorfor jeg synes en film som er filmatisk perfekt, tar opp noe høyaktuelt og som gir deg vondt i magen, noe som var Kubrics intensjon i utgangspunktet, er bra. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Sikker på det, altså? *pysete* Ja. Sikker. Den er er ikke noe verre enn Silence of the Lambs. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Fordi det er en skikkelig "vondt i magen"-film Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare hvorfor jeg synes en film som er filmatisk perfekt, tar opp noe høyaktuelt og som gir deg vondt i magen, noe som var Kubrics intensjon i utgangspunktet, er bra. "Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare hvorfor jeg synes en film som er filmatisk perfekt, tar opp noe høyaktuelt og som gir deg vondt i magen, noe som var Kubrics intensjon i utgangspunktet, er bra. " Da har du jo forklart det! Jeg tror ikke jeg klarte å få med meg noe av det filmatiske i det hele tatt, fordi jeg fikk FOR vondt i magen. Jeg er itt for følsom, tydeligvis. Og meningen med filmen ble borte i magesmertene, så å si. Irriterer meg litt at jeg ikke har sett hele. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Ja. Sikker. Den er er ikke noe verre enn Silence of the Lambs. Ok, da tåler jeg det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Ok, da tåler jeg det. http://dvdarkivet.no/review.php?dvdID=1043420284 Her kan du lese litt om den! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Det var det jeg visste. Laguna er kvalitetsbevisst :-) Takker! Det er jeg vet du! ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 http://dvdarkivet.no/review.php?dvdID=1043420284 Her kan du lese litt om den! Tusen takk! Leste litt om filmen på Wikipedia for noen dager siden, i forbindelse med filmen Silent Hill som kommer snart. SH er basert på det dataspill som er inspirert av Jacob's Ladder. Har aldri spilt spillet, men det frister meg litt å se filmen. P.S. Tror jeg bestiller Jacob's Ladder-dvd'en, jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.