Gå til innhold

Slik fikk jeg vibrator

Anbefalte innlegg

Gjest Vibratorskrekken

Inspirtert av andre innlegg:

Mannen min maset mye om å gi meg vibrator. Jeg hadde aldri opplevd annet en vanlig samleie før jeg traff han, og ble helt flau bare ved tanken.

Vi dro på weekendtur til en storby. Han shoppet alene og kom til hotellrommet med gave til meg. Jeg forsto hva som var inni og ble redd. Spurte om vi kunne vente med pakkeåpningen til vi kom hjem. Greit det.

Vel hjemme åpnet jeg pakken. En lilla dings med batteri. Jeg sa jeg ikke var klar til å bruke den. Han sa han respekterte det. Jeg ville venne meg til å ha den i hus først.

Han ville gjerne massere føttene mine med den sa han. Greit det, men bare der sa jeg. Han respekterte det sa han. Vibratoren duret under føttene en stund, så begynte den å vandre oppover lårene. "Bare under føttene" sa jeg. Han sa ingenting, men pakket vibratoren vekk.

Noen dager etter leita jeg etter den for å teste den ut på egenhånd. Den var borte. Flere uker senere spurte jeg han hvor den var blitt av. Veldig snurt sa han at den var kastet, for jeg ville jo ikke bruke den.

Jeg sa at jeg hadde bedt om tid, at han måtte respektere at jeg trengte tid til å venne meg til den. Vi diksuterte litt og stemningen var ikke helt god. Han var nok flau.

Ett år senere lo vi godt over at vibratoren kun hadde kommet under føttene på meg. Vi kjøpte en ny sammen, og jeg er ikke den sjenerte elskerinnen hans mer ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236889-slik-fikk-jeg-vibrator/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skapvibrator`n

Morsomt innlegg.

Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver. I motsetning til deg tok jeg selv styringen.

Jeg fikk en vibrator av en venninde til bursdagen min for to år siden. Vi lo fælt og tøysa med det, men da jeg kom hjem la jeg den rett i skapet, og der ble den liggende.

I vinter, to år etter, møtte jeg en mann som ville kose med vibrator etter å ha smørt meg inn med massasjeolje. Jeg syns det var flaut og ekkelt, men jeg gikk med på å prøve. Han fikk meg til å like det.

Siden har vibratoren som har ligget i skapet, blitt flittig brukt. Og jeg har allerede bestilt en ny fra kondomeriet.

Morsomt innlegg.

Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver. I motsetning til deg tok jeg selv styringen.

Jeg fikk en vibrator av en venninde til bursdagen min for to år siden. Vi lo fælt og tøysa med det, men da jeg kom hjem la jeg den rett i skapet, og der ble den liggende.

I vinter, to år etter, møtte jeg en mann som ville kose med vibrator etter å ha smørt meg inn med massasjeolje. Jeg syns det var flaut og ekkelt, men jeg gikk med på å prøve. Han fikk meg til å like det.

Siden har vibratoren som har ligget i skapet, blitt flittig brukt. Og jeg har allerede bestilt en ny fra kondomeriet.

hehe jeg fikk også en vibrator av ei venninne. til 18-årsdagen. Jeg var jomfru den gang og hun spøkte med at dildoen skulle ta jomfrudommen min hehe. Et halvt år senere fikk jeg type, mistet jomfrudommen, og først da prøvde jeg dildoen. Alene første gang. Syntes ikke det var noe. Men så begynte han å snakke om sex-leketøy, og jeg tok den fram igjen, og den ble flittig brukt da vi var sammen.

Men nå har jeg den ikke lenger og har ikke brukt flere dildoer etter at det forholdet ble slutt for noen år siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...