ShitDiddelyDo Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Ser bryggeriet fra sørlandet får toppkarakter for sin sommer-øl, og jeg er øl-kåt. Hvor i Oslo-området får jeg kjøpt CBs øl? Må jeg på polet, eller selges den på Rimi, Rema eller Ultra? 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Vet egentlig ikke, men hva med å gå på Ultra? Har de ikke varen der, lover de å skaffe den til deg såfremt den kan skaffes (og det kan den jo!) 0 Siter
....AV Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Ultra i Asker har i hvertfall veldig mange øl-sorter. Det er det eneste stedet vi får tak i Dahls pils i hvertfall og vi tar et reid der innimellom :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Skrevet 30. juni 2006 Ultra i Asker har i hvertfall veldig mange øl-sorter. Det er det eneste stedet vi får tak i Dahls pils i hvertfall og vi tar et reid der innimellom :-) Ok. Da skal jeg ta turen innom! 0 Siter
sheba Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Det sommerølet er nam-nam;) håper du får tak i det, blir morsomt og høre hva du syns... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.