Gjest lilleballerina Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Sitter ute i sola med laptopen,men ser ikke en dritt. Hvordan stiller jeg inn lyset? Finner det ikke ut 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Du må ha en solskjerm rundt skjermen (heh-heh). Det er ikke lysinstillingene på skjermen som er problemet, men lyset ute. "............................................" 0 Siter
Gjest lilleballerina Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Du må ha en solskjerm rundt skjermen (heh-heh). Det er ikke lysinstillingene på skjermen som er problemet, men lyset ute. "............................................" Det må da gå an å få justert litt på lyset og? Må hjelpe bittelitt? Får binde fast en liten parasoll 0 Siter
Mirabell Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Det må da gå an å få justert litt på lyset og? Må hjelpe bittelitt? Får binde fast en liten parasoll Skjermen på min laptop setter seg på sparebluss og blir mørkere når jeg bruker den uten strømtilkobling. Har du strømtilførsel nå? Hvis ikke, går det sikkert an å skru av sparemodus på skjerme i kontrollpanelet. 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Det må da gå an å få justert litt på lyset og? Må hjelpe bittelitt? Får binde fast en liten parasoll Du kan prøve å stille gamma og/eller brightness i kontrollpanelet. Men du bør enten kjøpe deg en solskjerm, eller lage en selv av f.eks papp. "............................................" 0 Siter
Sofline Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 På min er det fn + f1 for mørkere, f2 for lysere. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Du må ha en solskjerm rundt skjermen (heh-heh). Det er ikke lysinstillingene på skjermen som er problemet, men lyset ute. "............................................" Når jeg sitter ute med min bærbare merker jeg stor forskjell på lesbarheten når jeg justerer lyset på skjermen, så det har nok noe å si. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 På min bruker jeg fn-knappen + pil til høyre for å få lysere skjerm og pil til venstre for å få mørkere skjerm. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Rart hvis du ikke har noen knapper for lys på din pc hvis den er ganske ny? Hos meg er det fn knapp og f7 og f8 som brukes for mer eller mindre lys. Helt bra i sola blir det ikke, men nå ser ikke jeg dårlig og til å lese dol går det bra Lurer på om ikke noen selger et eller annet til å feste som skjerm på laptoper? Kanskje vi dolere burde finne opp noe ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.