jubalong70 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Vi har kommet hjem fra ferie og nå har vi fått båten på sjøen. Gleder meg som en unge til helga. Da blir det båttur på hele familien. Må bare få tak i redningsvest til minstemann!!! Håper været holder seg som det er nå, 20 grader, skyfri himmel og en liten bris!!! Hurra for sommer i Norge! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 :-) Gleder meg jeg også til sommer og båt på Sørlandet. Regner med at svigers plupper den uti, de skal nemlig nedover først. For nå er det snart Jazzfestival, og DA kommer sommerfølelsen her i byen :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jeg er ikke så båtinteressert, men i det været vi har nå så er det helt knall å være ute og tusle rundt. Kos dere:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Åååja! Båt er herlig! Jeg er ikke så veldig båtvant, men nå har vi nå båt både på ferskvann og på sjøen og det er såååå koselig! På søndag tar vi oss helt fri fra alt som heter flytting (lørdag også, men da har vi starthest igjen!) og har ikke helt bestemt oss for om det blir båt eller hytte. ) 0 Siter
EllaJo Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Skal ta fri fra alt som heter oppussing og maling i helga! Gleder meg til å slappe av, sitte i sola (så ikke særlig lovende ut på værmeldinga i går da, men...), spise is osv. 0 Siter
Gjest qp Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 ja hva skulle vi gjort uten havet? sku' vi ha bært båtan? 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Hva slags båt? Seilbåt? "......................................" 0 Siter
frosken Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jeg vil også ha båt! Sånn er det med den saken... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Skrevet 30. juni 2006 Hva slags båt? Seilbåt? "......................................" Å nei, vi er ikke så avanserte. Vi kjøpte oss en Bella 512 Exel i fjor. Den er 16,5 fot og akkurat litt for liten for oss , men akkurat så stor at jeg tør å kjøre den alene! Fikk til og med båtplass i byen i år, så alt er bare velstand. 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Å nei, vi er ikke så avanserte. Vi kjøpte oss en Bella 512 Exel i fjor. Den er 16,5 fot og akkurat litt for liten for oss , men akkurat så stor at jeg tør å kjøre den alene! Fikk til og med båtplass i byen i år, så alt er bare velstand. Ah :-) Jeg synes motorbåt er gørr kjedelig selv - kanksje fordi jeg vokste opp med det. Jeg går og venter på å få råd til å kjøpe en 27-29 fots (aller helst 33-34 fot) seilbåt selv :-) "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.