Gå til innhold

er jeg urimelig?

Anbefalte innlegg

Gjest kjedelig utfall

ble kjent med ei jente på nett, vi flørtet voldsomt i en periode over ett halvt år.

jeg var nok litt skeptisk og tvilende hele veien(siden hun var i forhold, og jeg trodde

hun ikke kom til å forlate den andre for meg)

hun kom med mange løfter(som det ikke ble noe av)

i en periode på ca 1 mnd hadde vi ikke kontakt, eller dvs det siste jeg hørte fra henne var noe

flørting på sms. også plutselig får jeg en sms om at ho vil snakke med meg, tenkt mye på meg etc.

da viser det seg at det er slutt mellom henne og kjæresten hennes igjennom 9 år, og at hun allerede

har funnet seg en ny. og at ho ikke vil miste meg fordi vennskapet mitt er viktig for henne.

jeg sa til henne at jeg ikke kunne ha noe vennskap med henne, fordi jeg klarer ikke stole på henne lengre

som f.eks sa hun helt til det siste at alt var ok mellom henne og kjæresten etc.

hun ble sint og mente jeg hadde lurt henne og nå så hun hvor viktig hun hadde vært for meg, når jeg bare kan

kutte ut en venn på den måten.

jeg føler bare at hun er egoistisk og tankeløs. hun burde vite at jeg har følelser for henne, og respektere

det. denne nye kjæresten hun blei kjent med skal forøvrig nå flytte inn til henne, etter bare 1 mnd bekjentskap og

som hun i utgangspunktet sa var stygg. men nå er visst alt rosenrødt og hun er så forelska som aldri før.

er jeg overfølsom? burde jeg fortsette vennskapet? nå er jeg mistenksom av person, men føler egentlig

ikke at jeg kan stole på henne...

har begynt å lure på om mye av skylden er min, siden hun ofte følte at jeg trakk meg unna henne.

(jeg ville hun skulle ordne opp i det forholdet hun hadde først)

hun sa at de følelsene hun hadde for meg en tid tilbake var virkelige.

bør vi fortsatt beholde kontakten?

greit med synspunkter fra andre også synes jeg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236909-er-jeg-urimelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...