Gå til innhold

Ullrich tatt for doping..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er kastet ut av sitt eget lag! Jeg synes det er så trist, det er SÅ mange ungdommer som ser opp til disse idrettsutøverne, og blir skuffet gang på gang! Sønnen min hadde håpet så veldig at NÅ var det Ullrich sin tur, siden Armstrong er ute, men så viser det seg at han FUSKER!

Lurer på om det er sykling som er aller verst når det gjelder dpoing?? Noen som vet?

mvh

Videoannonse
Annonse
Gjest Marres
Skrevet

Har hørt mange debatter o.l siste ukene som hevder at sykkelsporten nettopp er den verste mtp dpoing. Ikke har de hatt strenge nok, eller regelmessige nok dopingkntr oppover årene, men i tillegg har utøvererne vist stor kreativitet som feks å få konene til å smugle blod i vinkartonger.

Men hvis man setter seg litt inn i hva disse folka gjør. Hvor mye de trener, og hvilket helvete Tour de France egentlig er så blir det litt vanskelig å tro at et menneske klarer det så bra uten å tilføye kroppen noe som helst. Absolutt ingen unnskyldning, men gjør bare at jeg ikke blir særlig overrasket.

Gjest Marres
Skrevet

Har hørt mange debatter o.l siste ukene som hevder at sykkelsporten nettopp er den verste mtp dpoing. Ikke har de hatt strenge nok, eller regelmessige nok dopingkntr oppover årene, men i tillegg har utøvererne vist stor kreativitet som feks å få konene til å smugle blod i vinkartonger.

Men hvis man setter seg litt inn i hva disse folka gjør. Hvor mye de trener, og hvilket helvete Tour de France egentlig er så blir det litt vanskelig å tro at et menneske klarer det så bra uten å tilføye kroppen noe som helst. Absolutt ingen unnskyldning, men gjør bare at jeg ikke blir særlig overrasket.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er dessverre ingen bombe. Sykkelsporten er pil råtten.

Men det der var jævla synd. Jeg hadde sansen for Ullrich jeg også.

Hvem faen skal jeg heie på nå? :/

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og nå Basso også. Herregud. Nå er det snart ingen navn jeg kjenner igjen i touren.

Synd ikke fotball-vm varer hele sommeren.

Skrevet

Og nå Basso også. Herregud. Nå er det snart ingen navn jeg kjenner igjen i touren.

Synd ikke fotball-vm varer hele sommeren.

Vi får rope så høyt vi kan, så kanskje det blir comeback på Lance... Akkurat som om han ikke doper seg! Nei, dette er skuffende saker!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi får rope så høyt vi kan, så kanskje det blir comeback på Lance... Akkurat som om han ikke doper seg! Nei, dette er skuffende saker!

Det er en pilråtten idrett.

Jeg er ingen sykkelekspert men pleier av en eller annen grunn å la meg fascinere av Tour DeFrance. Fatter ikke helt hva det er, men det er et eller annet med den konkurransen.

Sykler forresten ikke Arvesen for CSC?

Designerdop. Umulig å spore. Jadda.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121603

Skrevet

Jeg er ingen sykkelekspert men pleier av en eller annen grunn å la meg fascinere av Tour DeFrance. Fatter ikke helt hva det er, men det er et eller annet med den konkurransen.

Jo, Arvesen og Basso er på samme lag!

Skjønner heller ikke hvorfor det fascinerer, tror det har å gjøre med nesten umenneskelige idrettsprestasjoner, men skjønner jo egentlig mer og mer hvordan de klarer å gjennomføre!

Skrevet

Har du ikke fått med deg at Arvesen ikke er tatt ut i år? :-o

*Føler seg oppdatert*

Skrevet

*Føler seg oppdatert*

Ok, det var ikke det du mente ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*Føler seg oppdatert*

Kødder du? Nei, det har jeg ikke fått med meg. Jeg vet moroa starter i morgen, men har vært i fotballfeber de siste månedene. :)

Skrevet

Kødder du? Nei, det har jeg ikke fått med meg. Jeg vet moroa starter i morgen, men har vært i fotballfeber de siste månedene. :)

Både Basso og Ullrich:((((

Men kanskje større sjanse for Hushovd da?!

Skrevet

Her køddes ikke :-)

Han ble ikke tatt ut. De vil visst bare ha med ryttere som skal ofre seg for en jeg ikke husker hva heter. De vil ha vinneren, og satser alt på det.

Nå kunne det nesten høres ut som om jeg hadde litt peiling på sykkel :-o

Skrevet

Oooops, så ikke hele tråden, bare det "nei det har jeg ikke fått med meg"

Hehe, sorry. Du visse tydeligvis at også Basso var ute.

:))

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jo, Arvesen og Basso er på samme lag!

Skjønner heller ikke hvorfor det fascinerer, tror det har å gjøre med nesten umenneskelige idrettsprestasjoner, men skjønner jo egentlig mer og mer hvordan de klarer å gjennomføre!

Ja, det er nok det som fascinerer. Det ser så innihelvetes smertefullt ut, og må vel være verdens hardeste konkurranse uansett idrett.

Det er artig å se villmennene sette utfor de verste bakkene, gå på snørra i 100 km i timen, komme seg opp igjen og sykle til mål med både det ene og det andre bruddet. :)

Skrevet

Han ble ikke tatt ut. De vil visst bare ha med ryttere som skal ofre seg for en jeg ikke husker hva heter. De vil ha vinneren, og satser alt på det.

Oj, det visste ikke jeg... Jaja, han hadde vel ingen større sjanser uansett! Vi satser alt på Hushovd får noen etappeseirer, og vinner i hvert fall den grønne!

mvh

Skrevet

Ja, utrolig kjipt. Og Basso også... De som var n oen av mine favouritter i år, nå som ikke Lance var med...:(

Jeg er så skuffet.

men bra det ble oppdaget da!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oooops, så ikke hele tråden, bare det "nei det har jeg ikke fått med meg"

Hehe, sorry. Du visse tydeligvis at også Basso var ute.

:))

Jupp. Nå er det snart ingen navn jeg husker fra de foregående årene igjen - og det er litt kjipt. :/

Jeg likte Ullrich. Han var jo bare helt vannvittig i motbakkene.

Synes de like gjerne kunne latt dem dope seg. De gjør det uansett. Hele gjengen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje han får bli med nå hvis skandalen drar seg til i omfang. :)

Skrevet

Oj, det visste ikke jeg... Jaja, han hadde vel ingen større sjanser uansett! Vi satser alt på Hushovd får noen etappeseirer, og vinner i hvert fall den grønne!

mvh

Heia Hushovd ja :-)

Men det var visst han Basso som alle skulle kjøre for. Så da kan de vel ta med Arvesen likevel da ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...