Alana Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Kanskje han får bli med nå hvis skandalen drar seg til i omfang. Kan ikke skylde på at alle skal kjøre for Basso lenger i alle fall :-) http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/tourdefrance/article1358457.ece 0 Siter
Dory Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jupp. Nå er det snart ingen navn jeg husker fra de foregående årene igjen - og det er litt kjipt. :/ Jeg likte Ullrich. Han var jo bare helt vannvittig i motbakkene. Synes de like gjerne kunne latt dem dope seg. De gjør det uansett. Hele gjengen. Ja det virker dessverre slikt... 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 ja nå er jeg skuffet. Hadde faktisk sett fram til tour de france. Men nå er det liksom litt ødelagt. Vet jo at det er mye doping i sykkelsporten. Jeg er Armstrong fan og vet at han har fått slike beskyldninger men har hevdet sin uskyld og jeg har trodd på han. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Vi får rope så høyt vi kan, så kanskje det blir comeback på Lance... Akkurat som om han ikke doper seg! Nei, dette er skuffende saker! Lance er opptatt med å løpe om dagen. Han skal delta i New York Maraton til høsten. Det blir spennende å se hva han er god for der. 0 Siter
Gjest Altså..hmm! Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Det er mistanke for doping. Bare en mistanke..! Men ja.. dette var døds kjipt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.