meij86 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 hei hei. jeg bare lurer på hvordan en jente å en gutt kan finn ut om di er sterile.?? hv koster dette ån hva gjør di til legen nbår di skal sjekke dette???? ver så snill å svar meg... 0 Siter
Gjest rtrillions Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Nå er jeg ikke helt sikker hvordand et gjøres, men dere må nok til legen, ja. Trolig gynogolog/urolog. For menn trengs vel bare sædkvaliteten å sjekkes. For kvinner sjekkes det vel gjennom en gynogologisk undersøkelse. 0 Siter
Mirabell Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Vanligvis har et par prøvd å bli gravid på naturlig måte i ca. ett år. Hvis hun ikke blir gravid, går man til fastlegen for videre undersøkelsen. Fastlegen undersøker begge to. Det er vanligvis lettere å bekrefte om mannen er fruktbar, det er bare å levere en sædprøve for analyse. Kvinner må undersøkes mhp. hormoner, tette eggleder, endometriose m.m. Man betaler vanlig egenandel hos legen ved hver undersøkelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.