Gå til innhold

bryllupsdags gave til henne

Anbefalte innlegg

Gjest midjemål
Skrevet

Vi har snart 14 års bryllupsdag. Har dere noen forslag til gave til henne? Hva ville dere ønsket dere? Og hvor kostbar mener dere gave bør være?

Skrevet

jeg hadde ønsket meg en blomsterbukett ;)

En hel en?!?

"......................................."

Gjest midjemål
Skrevet

jeg hadde ønsket meg en blomsterbukett ;)

Åhhhh så "enkel" du er ;) Men jeg må/bør vel gi henne noe mer, eller holder det med en blomsterbukett?

Skrevet

Åhhhh så "enkel" du er ;) Men jeg må/bør vel gi henne noe mer, eller holder det med en blomsterbukett?

Jeg hadde blitt glad for en blomsterbukett, så jeg synes det holder. Og så kan dere jo kanskje gå ut et sted og spise middag?!

Vi har snart 2 års bryllupsdag, og jeg ønsker meg biffsnadder med peppersaus...hehe:)

Skrevet

Hun forventer helt sikkert noe som er i stil med det du har gitt de 13 andre årene. Så hvis du vil overraske, kjøp noe dyrere! Har hun aldri fått blomster, eller pleier å få blomster, er det ok. Men kvinner kan aldri få mange nok smykker eller vesker.

Gjest Elextra
Skrevet

Elsker overraskelser!

Ville ønsket at han arrangerte en tur eller en kveld bare for oss. Om man har tid og råd, gjerne en weekendtur et eller annet sted. Ellers gjerne en kveld på byen, at han f.eks. bestiller konsertbilletter og/eller bord på en koselig restaurant, og at det gjerne er litt hemmelighetskremmeri inntil vi er der :-).

Skrevet

Det holder i laaaange baner!

Skrevet

SPA:)

Gjerne en plass der dere kan spise middag og ligge over.

(Kansje litt dyrt, så det kommer jo an på hvor mye man kan/vil legge i).

Skrevet

Jeg hadde blitt glad for en blomsterbukett, så jeg synes det holder. Og så kan dere jo kanskje gå ut et sted og spise middag?!

Vi har snart 2 års bryllupsdag, og jeg ønsker meg biffsnadder med peppersaus...hehe:)

Vi hadde kjøttkaker og makaronistuing i går - - 4 års bryllupsdag :)

Skrevet

Vi hadde kjøttkaker og makaronistuing i går - - 4 års bryllupsdag :)

Og du husker vel, flisa - vi hadde vår i går vi også.

Heller ingen ekstragavante greier ...

Skrevet

Hun forventer helt sikkert noe som er i stil med det du har gitt de 13 andre årene. Så hvis du vil overraske, kjøp noe dyrere! Har hun aldri fått blomster, eller pleier å få blomster, er det ok. Men kvinner kan aldri få mange nok smykker eller vesker.

"Men kvinner kan aldri få mange nok smykker eller vesker."

Vel, der kom det. Kvinne er jeg altså ikke :(

Skrevet

Har du nok vesker? Jeg har aldri møtt en kvinne som ikke blir glad for enda en fin veske. Sko, vesker og smykker (tenkte at sko av og til er vanskelig for en mann å kjøpe, selv etter 14 års ekteskap. Men jeg hadde personlig blitt superglad for et par kule sko) kan man da alltid få flere av?

Skrevet

Ikke jeg heller :-)

Skrevet

Har du nok vesker? Jeg har aldri møtt en kvinne som ikke blir glad for enda en fin veske. Sko, vesker og smykker (tenkte at sko av og til er vanskelig for en mann å kjøpe, selv etter 14 års ekteskap. Men jeg hadde personlig blitt superglad for et par kule sko) kan man da alltid få flere av?

Har nok av ALT :)

Vel, kanskje ikke katter ;-)

Skrevet

..men ikke røde roser!! Det er så kjedelig! Prøv heller å være litt mer kreativ (som å be blomsterdekoratøren -eller hva det heter- om å lage en fin bukett).

Gjest Frk.Embla
Skrevet

Hvis du skal gi henne blomster, så er det kjempe flott om det følger med et kort, som forteller noe om hva du føler for henne. Den er bankers! Det ville blitt glad for:)

Med hilsen

Skrevet

En tur ut med god grillmat og alt ordnet fra din side. Gjerne en flaske vin e.l. om ho setter pris på det.

MEN det er viktig at du ordner ALT, og at det er mer enn bare pølser på grillen.

Skrevet

Kvinner er jo så forskjellige. Noen er veldig glad i gull og diamanter. Det er ikke jeg... Men du vet vel om din kone er det? Er hun opptatt av smykker og sånn, er jo et fint lite smykke en fin gave. Men det kan kanskje vente til neste år, hvis du ikke pleier å gi slike dyre gaver? 15 er jo et "halvrundt" tall. 14 år.. som andre sier, blomster hadde holdt i lange baner for meg. Evt en romantisk middag eller noe. Gratulerer på forskudd :)

Gjest midjemål
Skrevet

Kvinner er jo så forskjellige. Noen er veldig glad i gull og diamanter. Det er ikke jeg... Men du vet vel om din kone er det? Er hun opptatt av smykker og sånn, er jo et fint lite smykke en fin gave. Men det kan kanskje vente til neste år, hvis du ikke pleier å gi slike dyre gaver? 15 er jo et "halvrundt" tall. 14 år.. som andre sier, blomster hadde holdt i lange baner for meg. Evt en romantisk middag eller noe. Gratulerer på forskudd :)

Tusen takk for svar og gode tips alle sammen. Så blir det vel til at jeg kjøper en stor blomsterbukett i år også. Og så blir det en bedre middag på China-restauranten i nærheten :)

Lucretia, tusen takk for gratulasjoen :)

Mandag 3. juli er foresten den store dagen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...