Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg bruker Trionetta, fordi jeg har funnet ut at det passer best for meg. Jeg er ikke sikker paa forskjellen paa prisen mellom Trionetta og andre, men naar jeg kjoeper p-piller kjoeper jeg for et helt aar av gangen, da sparer jeg en del penger. Med Trionetta kan man bare bruke de gule pillene for aa utsette mensen, det er fordi det er ulik mengde hormoner i de ulike pillene. Trionetta er tre-fase piller, de har tre forskjellige farger. Det er ti av de gule pr.brett, saa du kan utsette mensen 10 dager pr.brett. Med piller som ikke er tre-fase piller, der alle pillene har samme farge (f.eks. Microgynol (skrives det saann?)) kan man bruke alle pillene til aa utsette mensen. Saa hvis du er ute etter aa utsette mensen ofte tror jeg det vil vaere det billigste, for da kan du bruke alle pillene paa brettet til aa utsette mensen. Det som er greit med dem er ogsaa at du kan gaa rett over paa neste brett uten aa ta en menspause. Det kan du gjoere opptil tre brett paa rad, og det er jo en fordel. Hmmm, begynner nesten aa lure paa hvorfor jeg ikke bruker den typen piller. Haaper dette hjalp deg litt :) Men pass paa, hvis du har brett med 28 piller i steden for 21 piller saa er de siste 7 uten noen virkning, de er bare placebo-piller som skal hjelpe deg aa holde telling paa dagene!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23693-pris-p%C3%A5-p-piller/#findComment-99998
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...