flisa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 ...så har jeg ferie i nesten 4 uker. Det går så SAKTE!!!!! - Jeg skal hjem og legge meg på sofaen med beina høyt! 0 Siter
Gyda Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Vel - det samme skulle skje meg, men så blir jeg ikke FERDIG!! Jeg går nå - men tar en litt lang mandag 3. juli på jobb og reiser onsdag med bedre samvittighet. God ferie! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 God ferie!!! Jeg skal på jobb straks.... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Ååå, din promp! Jeg vil også ha ferie, men det er tre lange uker igjen! Og her sitter jeg, har vært på jobb og skal på jobb i natt, og sannelig kom det ikke enda en masemelding om ekstravakter igjen enda jeg har tatt på meg flere denne og neste uke! Jeg blir GAAAAAAAAAL! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 God ferie! Jeg har fem uker igjen. Taktikk. Deilig å ha fri når alle andre klager over at de skal tilbake på jobb. 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 God ferie! :-) Jeg kunne også tatt ferie, men da kommer det ingen penger inn. Så jeg tar en og annen ferietime i løpet av hver eneste dag i stedet :-) "........................................." 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Ååå, din promp! Jeg vil også ha ferie, men det er tre lange uker igjen! Og her sitter jeg, har vært på jobb og skal på jobb i natt, og sannelig kom det ikke enda en masemelding om ekstravakter igjen enda jeg har tatt på meg flere denne og neste uke! Jeg blir GAAAAAAAAAL! Ekstravakter er krydder i hverdagen!! Ehh.. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Ekstravakter er krydder i hverdagen!! Ehh.. Jada, det er så moro så! Fint med litt "krydder" på lønnsslippen, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.