Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så har jeg ferie i nesten 4 uker. Det går så SAKTE!!!!! - Jeg skal hjem og legge meg på sofaen med beina høyt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel - det samme skulle skje meg, men så blir jeg ikke FERDIG!!

Jeg går nå - men tar en litt lang mandag 3. juli på jobb og reiser onsdag med bedre samvittighet.

God ferie!

hare1365380455
Skrevet

God ferie!!! Jeg skal på jobb straks....

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ååå, din promp!

Jeg vil også ha ferie, men det er tre lange uker igjen! Og her sitter jeg, har vært på jobb og skal på jobb i natt, og sannelig kom det ikke enda en masemelding om ekstravakter igjen enda jeg har tatt på meg flere denne og neste uke!

Jeg blir GAAAAAAAAAL!

ShitDiddelyDo
Skrevet

God ferie!

Jeg har fem uker igjen. Taktikk. Deilig å ha fri når alle andre klager over at de skal tilbake på jobb.

Skrevet

God ferie! :-)

Jeg kunne også tatt ferie, men da kommer det ingen penger inn. Så jeg tar en og annen ferietime i løpet av hver eneste dag i stedet :-)

"........................................."

Gjest trultemor26
Skrevet

Ååå, din promp!

Jeg vil også ha ferie, men det er tre lange uker igjen! Og her sitter jeg, har vært på jobb og skal på jobb i natt, og sannelig kom det ikke enda en masemelding om ekstravakter igjen enda jeg har tatt på meg flere denne og neste uke!

Jeg blir GAAAAAAAAAL!

Ekstravakter er krydder i hverdagen!! ;) Ehh..

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ekstravakter er krydder i hverdagen!! ;) Ehh..

Jada, det er så moro så! :P

Fint med litt "krydder" på lønnsslippen, da. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...