Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

23

• keinstein

23

• DarkPink

15

• laguna1365380434

10

Faket vell orgasme noen ganger sånn i starten av mitt seksualliv...men det er maaaaange år siden nå...:-p

Og hva faan er det med sånne hår?....fikk plutselig en eller annen gang 2 hårstrå der..og med min hårfetisme...så kan jeg love deg at de blir nappet jevnlig...

:-)

Faket vell orgasme noen ganger sånn i starten av mitt seksualliv...men det er maaaaange år siden nå...:-p

Og hva faan er det med sånne hår?....fikk plutselig en eller annen gang 2 hårstrå der..og med min hårfetisme...så kan jeg love deg at de blir nappet jevnlig...

Hår både her og der er mer vanlig enn mange menn er klar over, gitt :-)

Men denne fakingen.... Fra jeg begynte å ha sex, for 17 år siden, så hadde jeg aldri mistanke om at det var særlig vanlig å fake. Det var jo ofte jentene ikke kom, og når de kom så kunne det like gjerne være etter 2 minutter som etter en time. (Og når det renner fra henne, eller hun spruter, så skal det godt gjøres å fake :-)

Det hender da også man har sex lenge, og hun av en eller annen grunn ikke kommer, og man etterhvert skjønner at det er ikke noe å pese med med mindre det blir en vane. Så nei - ingen trenger å fake for å få meg til til å bli ferdig, hvis det er det om å gjøre. Jeg mener også at enhver har ansvar for sin egen orgasme, og ser ikke nødvendigvis på det som noe jeg gjør feil om kvinnemennesket ikke kommer (selv om det selvfølgelig kan være det også).

Det er kanskje også vanligere å fake blant de som mer eller mindre bare ligger der og forventer å få orgasmen(e) servert?

"........................................"

Annonse

Jeg har aldri gjort noen av delene. Jeg skjønner ikke vitsen med å fake, sexen vil jo aldri bli bra om man flyr rundt å faker. Og hår rundt brystvortene har jeg ikke fått, men kanskje det kommer med årene, jeg vet ikke.

Ikke nødvendigvis. Noen få hår der er veldig vanlig, men det er også veldig vanlig å ikke ha det :-)

".........................................."

Hår både her og der er mer vanlig enn mange menn er klar over, gitt :-)

Men denne fakingen.... Fra jeg begynte å ha sex, for 17 år siden, så hadde jeg aldri mistanke om at det var særlig vanlig å fake. Det var jo ofte jentene ikke kom, og når de kom så kunne det like gjerne være etter 2 minutter som etter en time. (Og når det renner fra henne, eller hun spruter, så skal det godt gjøres å fake :-)

Det hender da også man har sex lenge, og hun av en eller annen grunn ikke kommer, og man etterhvert skjønner at det er ikke noe å pese med med mindre det blir en vane. Så nei - ingen trenger å fake for å få meg til til å bli ferdig, hvis det er det om å gjøre. Jeg mener også at enhver har ansvar for sin egen orgasme, og ser ikke nødvendigvis på det som noe jeg gjør feil om kvinnemennesket ikke kommer (selv om det selvfølgelig kan være det også).

Det er kanskje også vanligere å fake blant de som mer eller mindre bare ligger der og forventer å få orgasmen(e) servert?

"........................................"

Husker jeg faket noen ganger fordi jeg bare skjønte at det ikke kom til å gå....åsså var det enklere å fake enn å si at det ikke gikk...*s*...tror kanskje at jeg syns det var litt nederlag å ikke få det til...*ler*

Etter at jeg "knuste" min orgasmekode, så har jeg aldri hatt behov for å fake...

Tror kanskje at det å fake er en litt sånn ungdomsgreie....før man er trygg på seg selv og sin egen kropp....

Jeg ser ingen grunn til å fake orgasme. Orgasmen er uansett mitt ansvar og om jeg føler for å komme, så ber jeg heller sexpartneren om å roe ned og finner en bedre stilling. Merker jeg at jeg har en litt "umulig" dag, så gjør jeg bare hva jeg kan for at han skal få orgasme :)

Hår rundt brystvortene har jeg ennå ikke fått, men er tidlig i livet :P

Ikke noe problem å avsløre fakere. Det vet da alle menn hvordan de skal gjøre det.

Men når det er sagt, syns jeg de som faker kunne gjøre det skikkelig med hyl, sprell og og spetakkel, ikke bare et kattemjau.

Å, hvordan kan du avsløre fakere?

Og har det egentlig noe å si for deg?

Annonse

Nei. Men når det var snakk om det så bare måtte jeg.

En hver er ansvarlig for sin egen orgasme. Ikke alle får alltid, og ikke alle trenger. ikke alle tør snakke og si hva de vil ha. osv.

Ikke så lett å avsløre en god faker, tror jeg. Men - det er heller ikke så mange kvinner som er så gode til å fake heller, tror jeg. Ofte er det vel mennene som ikke er så fulle av seg selv at de ikke oppdager det :-)

"............................................."

Ikke så lett å avsløre en god faker, tror jeg. Men - det er heller ikke så mange kvinner som er så gode til å fake heller, tror jeg. Ofte er det vel mennene som ikke er så fulle av seg selv at de ikke oppdager det :-)

"............................................."

Men du kan se om det er ekte: en merkelig spettet rødfarge brer seg oppover fra brystbenet, til siden ut til kravebena og opp halsen til under haka og under ørene. Den er borte på noen sekunder ellert ti.

Men om de ikke får det, er det da fake?

Men du kan se om det er ekte: en merkelig spettet rødfarge brer seg oppover fra brystbenet, til siden ut til kravebena og opp halsen til under haka og under ørene. Den er borte på noen sekunder ellert ti.

Men om de ikke får det, er det da fake?

Joda. Men du kan ikke utelukke at dette ikke gjelder i like stor grad hos absolutt alle. Så det er vanskelig å være skråsikker ut fra bare én faktor :-)

".............................................."

Joda. Men du kan ikke utelukke at dette ikke gjelder i like stor grad hos absolutt alle. Så det er vanskelig å være skråsikker ut fra bare én faktor :-)

".............................................."

Der ligger et problem.

Dessuten: er det lov å fake? Jeg mener ja, men det kan da ikke være lurt?

Jeg har faket noen ganger på dårlige ons, når jeg har skjønt at det ikke er vits å prøve å lære dem opp. Tenker som så at da får ihvertfall DE huske det som et vellykket ons.

Også gjort det noen ganger i starten av forhold, for å gi de mer selvtillitt, og det har funka som faen. Etter et par fakes, så lyser de plutselig av selvtillitt, noe som gjør meg kåtere, og som gjør at de lettere takler "irettesettelser" osv, og vips, så kommer jeg på årntli.

Men til vanlig prøver jeg å holde meg til å vise hvordan jeg vil ha det, altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...