Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Jeg har faka noen ganger sjøl, så jeg gir egentlig faen. Om ONSa faker er det samma f...

Verre er det hvis seriøse forhold eller elskerinner faker, men elskerinnene hadde ikke vært mine elskerinner hvis jeg ikke dugde, og jeg 100 % sikker på at ingen av dem har faka.

Hva onsa har gjort gir jeg faen i. Der har jeg faka sjøl. :)

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

23

• keinstein

23

• DarkPink

15

• laguna1365380434

10

Jeg har faka noen ganger sjøl, så jeg gir egentlig faen. Om ONSa faker er det samma f...

Verre er det hvis seriøse forhold eller elskerinner faker, men elskerinnene hadde ikke vært mine elskerinner hvis jeg ikke dugde, og jeg 100 % sikker på at ingen av dem har faka.

Hva onsa har gjort gir jeg faen i. Der har jeg faka sjøl. :)

Det er ganske opplagt at du vil noen skal stille dette spørsmålet, men jeg må likevel.. hvordan får en gutt til å fake?

Gjest valsekongen

Det er ganske opplagt at du vil noen skal stille dette spørsmålet, men jeg må likevel.. hvordan får en gutt til å fake?

Med gummi er det ikke så vanskelig. Bakfra kan han spytte på ryggen hennes, men konsistensen kan avsløre, så det gjelder å rydde fort.

Annonse

Annonse

Gjest tro om igjen!

Men du kan se om det er ekte: en merkelig spettet rødfarge brer seg oppover fra brystbenet, til siden ut til kravebena og opp halsen til under haka og under ørene. Den er borte på noen sekunder ellert ti.

Men om de ikke får det, er det da fake?

Mange får en slik rødfarge i mange sammenhenger, om man er svett, rødmer el.l.

Så sorry, du har ikke funnet "hemmeligheten"!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...