Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Det er ganske opplagt at du vil noen skal stille dette spørsmålet, men jeg må likevel.. hvordan får en gutt til å fake?

Det er enkelt. På nøyaktig samme måte som dere. Stønne mer, dra det til, spenne musklene og bevege seg nøyaktig som når vi kommer, for etterpå og roe den ned, puste og late som om vi nettopp har hatt the time of our life.

Trenger ikke gummi for å gjøre det. Jeg har gjort det flere ganger, og har i hvert fall aldri blitt avlslørt. Det er helt sikkert. :)

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

23

• keinstein

23

• DarkPink

15

• laguna1365380434

10

Det er enkelt. På nøyaktig samme måte som dere. Stønne mer, dra det til, spenne musklene og bevege seg nøyaktig som når vi kommer, for etterpå og roe den ned, puste og late som om vi nettopp har hatt the time of our life.

Trenger ikke gummi for å gjøre det. Jeg har gjort det flere ganger, og har i hvert fall aldri blitt avlslørt. Det er helt sikkert. :)

Bullshit. Jeg har aldri hatt sex der jeg ikke har sett noe til noe sperm, og hadde jeg gjort det hadde jeg blitt MEGET mistenksom.

Åja.. Daså?!?

Spar oss for induksjonen din.

induksjon

(av lat. inductio, til ducere, føre, lede), eg. innføring. — 1. Filos., logisk metode som går ut på at man slutter fra det spesielle til det generelle. Mots. deduksjon. — 2. Fys., det å få fram elektrisk strøm i en leder vha. magnetisme el. elektrisk strøm, jf. elektromagnetisk induksjon.

Annonse

ShitDiddelyDo

Bullshit. Jeg har aldri hatt sex der jeg ikke har sett noe til noe sperm, og hadde jeg gjort det hadde jeg blitt MEGET mistenksom.

Jeg tror jeg skulle slitt med å fake orgasme første gang, men når man trår til mer flere omganger etter hverandre kommer det mindre og mindre sperm, og etter et par økter skulle jeg enkelt lurt deg også. Med mindre jeg kommer utenfor, naturligvis. Da skal det godt gjøres å fake.

Jeg tror jeg skulle slitt med å fake orgasme første gang, men når man trår til mer flere omganger etter hverandre kommer det mindre og mindre sperm, og etter et par økter skulle jeg enkelt lurt deg også. Med mindre jeg kommer utenfor, naturligvis. Da skal det godt gjøres å fake.

Hm.. jo.. det er kanskje et poeng. Men om man først har hatt sex mange ganger etterhverandre, så er det jo neppe så dårøig at man skulle behøve å fake?

Åja.. Daså?!?

Spar oss for induksjonen din.

Er det insinuering du prøver å si?

Men du har rett, budskapet mitt var egentlig ikke at det skal godt gjøres å fake for en gutt. Det jeg ville ha frem var rett og slett at jeg er så uhyre god i senga at gutter ikke trenger å fake.

Haha. Gutter kan få orgasme av å stikke snabben sin i en plastdukke, jenta mi.

Men du har rett, budskapet mitt var egentlig ikke at det skal godt gjøres å fake for en gutt. Det jeg ville ha frem var rett og slett at jeg er så uhyre god i senga at gutter ikke trenger å fake.

"Gutter kan få orgasme av å stikke snabben sin i en plastdukke, jenta mi."

Ikke alle.

Gjest Takamine

"Er det insinuering du prøver å si?"

Hehe.. Nei, det er nok ikke det. Begrepet jeg brukte går på å løfte opp sine egne erfaringer til noe allmenngyldig. Det er både teoretisk og erfaringsvis problematisk. Så lærte du et nytt ord! :)

"Men du har rett, budskapet mitt var egentlig ikke at det skal godt gjøres å fake for en gutt. Det jeg ville ha frem var rett og slett at jeg er så uhyre god i senga at gutter ikke trenger å fake."

Bra for deg og din(e) partner(e). :-)

"Haha. Gutter kan få orgasme av å stikke snabben sin i en plastdukke, jenta mi."

Noen, men ikke alle, som keinstein sier.

God fornøyelse videre.

"Er det insinuering du prøver å si?"

Hehe.. Nei, det er nok ikke det. Begrepet jeg brukte går på å løfte opp sine egne erfaringer til noe allmenngyldig. Det er både teoretisk og erfaringsvis problematisk. Så lærte du et nytt ord! :)

"Men du har rett, budskapet mitt var egentlig ikke at det skal godt gjøres å fake for en gutt. Det jeg ville ha frem var rett og slett at jeg er så uhyre god i senga at gutter ikke trenger å fake."

Bra for deg og din(e) partner(e). :-)

"Haha. Gutter kan få orgasme av å stikke snabben sin i en plastdukke, jenta mi."

Noen, men ikke alle, som keinstein sier.

God fornøyelse videre.

"Hehe.. Nei, det er nok ikke det. Begrepet jeg brukte går på å løfte opp sine egne erfaringer til noe allmenngyldig. Det er både teoretisk og erfaringsvis problematisk. Så lærte du et nytt ord! :)"

Så på et diskusjonsforum på nettet, så kan man ikke synse og tøyse utifra egne erfaringer? Når jeg reagerer hvis jeg ikke finner igjen noe sperm etterpå, så er det altså horribelt av meg å gjette at også en del andre vil reagere på det?

Og du: Ironi. Så lærte du også et nytt ord.

Annonse

Gjest Takamine

"Hehe.. Nei, det er nok ikke det. Begrepet jeg brukte går på å løfte opp sine egne erfaringer til noe allmenngyldig. Det er både teoretisk og erfaringsvis problematisk. Så lærte du et nytt ord! :)"

Så på et diskusjonsforum på nettet, så kan man ikke synse og tøyse utifra egne erfaringer? Når jeg reagerer hvis jeg ikke finner igjen noe sperm etterpå, så er det altså horribelt av meg å gjette at også en del andre vil reagere på det?

Og du: Ironi. Så lærte du også et nytt ord.

Ehh.. Foretrekker å "lære" fra noen andre, jeg.

Men igjen, god fornøyelse videre.

Heh-heh. Jeg har møtt en og annen jente i mine yngre dager, som sannsynligvis trodde det. Man merker det spesiellt hvis de skal runke deg, og de åpenbart tror at her er det bare å gripe tak og røske til, så blir det dritdigg for oss. Eller de tror at bare de putter pikken i kjeften og beveger hodet opp og ned, så blir det enda mer ekstatisk. Omtrent som menn som tror at de bare kan pirke borti klitoris med fingertuppen, så går det for dere.

"..........................................."

Gjest spinderegg

Hvorfor skal kvinnens orgasme være mannens ansvar?

Eh.. du mener at kvinnen skal onanere seg til orgasme? Mannen har ignen funksjon under sex? HÆ?

Selvsagt er det mannens oppgave å tilfredstille kvinnen akkurat som at kvinner skal tilfredstille mannen. Kvinnen må jo selvsgat si/vise hva hun liker.

Eller mener du at mannen også skal runke seg til slutt for å komme, fordi damen ikke skal ha noe med det å gjøre?

Hvis mange menn mener som deg er det IKKE rart mange kvinner må fake for å få slutt på lidelsen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...