Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

23

• keinstein

23

• DarkPink

15

• laguna1365380434

10

"Haha. Gutter kan få orgasme av å stikke snabben sin i en plastdukke, jenta mi."

Heh-heh. Jeg har møtt en og annen jente i mine yngre dager, som sannsynligvis trodde det. Man merker det spesiellt hvis de skal runke deg, og de åpenbart tror at her er det bare å gripe tak og røske til, så blir det dritdigg for oss. Eller de tror at bare de putter pikken i kjeften og beveger hodet opp og ned, så blir det enda mer ekstatisk. Omtrent som menn som tror at de bare kan pirke borti klitoris med fingertuppen, så går det for dere.

"..........................................."

Poenget mitt var bare at ved å si "jeg har aldri opplevd at noen gutt har kommet sammen med meg uten at der har vert sperm", så var ikke det for å skryte av mine utrolige ferdigheter...

ShitDiddelyDo

Jammen gutter har det med å se så molefonkne og triste ut om de virkelig har gjort sitt beste til manglende respons og utelling.. Det har jeg ikke hjerte til..;-)

Pedagogisk eller ikke;-P

Men det er ikke noe jeg driver med sånn til daglig. Jeg har flaks, orgasmene mine sitter ganske løst, så stort sett slipper jeg og late som noen ting, om elskeren ikke er helt tosk og jeg liker ham..;-)

Da kan du bare tenke deg hvordan dere tolkningskåte kvinnfolk ville tatt det hvis en gutt ikke kom. Enkelte i tråden her tror jo ikke engang det kan skje. :)

De gangene jeg har gjort det, det er vel og merke kun snakk om få ganger, og gjerne etter særdeles mye alkohol, er det nettopp derfor jeg heller har valgt å fake. For jentas skyld. Da slipper hun å tro hun ikke dugde i senga.

For det trenger naturligvis ikke ha noe med det å gjøre. Sexen kan være fin den, men har man dytta i seg 1 liter sprit er det grenser også for meg ...

Vel, nå er det noen år siden sist, men jeg er i hvert fall 100 % sikker på at jeg klarte å lure damene. De var muligens like dritings som meg. :)

For min del er jeg nok rammere til å komme for fort enn ikke å komme i det hele tatt, i hvert fall første gangen. :) Heldigvis funker jeg igjen umiddelbart. :)

laguna1365380434

Da kan du bare tenke deg hvordan dere tolkningskåte kvinnfolk ville tatt det hvis en gutt ikke kom. Enkelte i tråden her tror jo ikke engang det kan skje. :)

De gangene jeg har gjort det, det er vel og merke kun snakk om få ganger, og gjerne etter særdeles mye alkohol, er det nettopp derfor jeg heller har valgt å fake. For jentas skyld. Da slipper hun å tro hun ikke dugde i senga.

For det trenger naturligvis ikke ha noe med det å gjøre. Sexen kan være fin den, men har man dytta i seg 1 liter sprit er det grenser også for meg ...

Vel, nå er det noen år siden sist, men jeg er i hvert fall 100 % sikker på at jeg klarte å lure damene. De var muligens like dritings som meg. :)

For min del er jeg nok rammere til å komme for fort enn ikke å komme i det hele tatt, i hvert fall første gangen. :) Heldigvis funker jeg igjen umiddelbart. :)

Jeg var faktisk heller ikke klar over at dere kunne komme unna med å fake..:-o

Men mener fortsatt og absolutt at faking innimellom er det snilleste alternativet..Jeg hadde blitt både overasket og ikke minst såret i seksuell selvtillitt om jeg ikke fikk en fyr til å komme om han tross alt fikk den opp..Rasjonalitet eller ikke og sprit eller ikke sprit..Helt ærlig, jeg hadde blitt litt stuss..;-P

Også har jeg ikke egentlig noe behov for å være pedagogisk eller belærende når jeg knuller..Jeg vil at den jeg er sammen med føler seg bra, og punktum finale, både fysisk og mentalt. Og skulle det oppstå behov for en liten hvit løgn serverer jeg den, uten å føle meg så veldig ille..;-P

Uten at det er noe stort problem særlig ofte, da jeg som sagt er ganske priviligert;-)

Nei, det er sant..Som pizza liksom, dt blir aldri HELT feil..;-p

Men altså, de fleste jeg har hatt sex med har v'ært innmari forventningsfulle og opptatte av hvordan det var for meg også, uten å stille det der kluisjespørmålet da..Litt sårbare på det området liksom..Og det virker som om mange blir innmari knust om det ikke er full utelling etter real innsat.. Så da har det altså hendt at jeg har latt som, fordi jeg ikke har hjerte til annet, selvom det er mulig det er litt dumt..;-P

Isj, det er turn off, hvis de er så forventningsfulle til hva du synes og greier =/

Men jeg må bare si, Laguna, jo mer jeg leser av deg, jo høyere elsker jeg deg.

laguna1365380434

Isj, det er turn off, hvis de er så forventningsfulle til hva du synes og greier =/

Men jeg må bare si, Laguna, jo mer jeg leser av deg, jo høyere elsker jeg deg.

:-) :-) :-)

Right back at ya! :-)

Og..Jo..Litt turn off blir det jo om de sier det rett ut..Men jeg har intrykk av at selv de tøffeste gutta har ganske sårbare egoer sånn seksuellt sett..Så jeg har som sagt rett og slett ikke hjerte til det, om det skulle være et problem..;-)

Annonse

:-) :-) :-)

Right back at ya! :-)

Og..Jo..Litt turn off blir det jo om de sier det rett ut..Men jeg har intrykk av at selv de tøffeste gutta har ganske sårbare egoer sånn seksuellt sett..Så jeg har som sagt rett og slett ikke hjerte til det, om det skulle være et problem..;-)

Nei, jeg har akkurat samme syn på dette som du, du bare forklarte det litt bedre.

Om det er macho gutter som man vet egentlig lurer litt, så er det bare søtt. Men hvis det blir sånn "er dette godt? likte du det? gjorde jeg noe dumt? sikkert?" så er det isj. Jeg tenner generelt sett på selvsikkerhet, har jeg funnet ut.

Gjest spinderegg

"Men at man skal måtte ta på seg sex eller selv onanere under sex er jo ikke noe selvsagt, det er for de som IKKE fungerer så bra sammen, eller for de som faktisk ikke er så flinke i senga. De finnes jo de også, noen menn greier bare ikke få damen til å komme og omvendt."

Hæ, er du helt dum, eller? Det er faktisk ikke alle damer som får orgasme av samleie, derfor er det ikke et tegn på at mannen er dårlig i senga e.l. hvis dama hjelper seg selv litt.

Jo selvsagt er det det, for det er da virkelig mannens jobb å ta på dama slik at hun kommer. De fleste menn gjør også dette med stor glede, og bare guttunger som ikke har funnet klitoris lar da den være i fred.

Tris hvis jeg måtte ha onanert UNDER sex, en slik udugelig mann hadde nok fått "sparken" ja.

Regner med han hadde sett det på samme måte om han måte runke seg til orgasme sammen med meg.

Jo selvsagt er det det, for det er da virkelig mannens jobb å ta på dama slik at hun kommer. De fleste menn gjør også dette med stor glede, og bare guttunger som ikke har funnet klitoris lar da den være i fred.

Tris hvis jeg måtte ha onanert UNDER sex, en slik udugelig mann hadde nok fått "sparken" ja.

Regner med han hadde sett det på samme måte om han måte runke seg til orgasme sammen med meg.

Litt bombastisk og problemorientert i dag?

:-)

Gjest spinderegg

"Hvorfor føler du at det er så viktig å understreke dette som er så selvsagt??"

Jeg "føler for" å forklare deg noe banalt, når du 1: Viser at du har problemer med å forstå skriftlig kommunikasjon, mtp hvordan du misforstår folk her, og 2: Er så usaklig at det er meningsløst å gjøre annet enn å ignorere deg.

"........................................."

Meningsløst å gjøre noe annet enn å ignorere meg, likevel svarer du igjen og igjen... Hysterisk morsomt. Psykopatiske trekk der ja.

Gjest spinderegg

Litt bombastisk og problemorientert i dag?

:-)

Bombastisk å mene at sex er noe man gjør sammen? og at begge sørger for den andres nytelse? Du må gjerne ha sex på en annen måte, men måtte gud forby at jeg treffer på en som deg da. Jeg vil ikke ha en ego mann som mener at om jeg vil komme så får jeg versågod onanere meg selv..

Bombastisk å mene at sex er noe man gjør sammen? og at begge sørger for den andres nytelse? Du må gjerne ha sex på en annen måte, men måtte gud forby at jeg treffer på en som deg da. Jeg vil ikke ha en ego mann som mener at om jeg vil komme så får jeg versågod onanere meg selv..

Vi snakker ikke om meg. Men noen damer vil det selv, og da må de få lov. Noen kvinner mener også at kondomer er mannens ansvar, og har egentlig misforstått noe.

Unnskyld meg om jeg er gammmeldags, men sex er ikke noe kun -damer- gir bort når de er i godt humør. Får jeg det intrykket, så kan det være det samme. 80% av sex er gleden ved å gi, det er en god sirkel, og er ikke det tilfelle, så kan de utelukke meg.

Annonse

Gjest Princess Peach

Sorry, men jeg klarer ikke å ligge der og "ta imot" uten å gjøre noe selv. Mange menn synes faktisk også det er ganske sexy og pirrende når dama tilfredsstiller seg selv!

Å si at mannen har ansvar for at dama skal komme høres jo helt steinalderaktig ut. Det er da vel faen ikke mitt ansvar heller for å få ham til å komme?

Joda, men jeg snakker om unge gutter da, og det er faktisk mye vanligere for jenter å ikke komme enn gutter, det vet alle.

Når en gutt til og med faker i runde 2 og tre som SDD skrev så kan man jo begynne å lure på hvorfor han har sex med vedkommende og også opptil flere ganger?

Jenter merker dessuten veldig fort om en gutt faker da... man kan ikke fake sæd...

Pleier du vrenge kondomen og se etter?

;-)

Helt enig med laguna under her.

Har absolutt faket noen ganger, men det har vært på ONS'er jeg uansett ikke planla å legge noe mer i.

Med nåværende partner har jeg faket én gang, helt i begynnelsen av forholdet. Og blånekter på det på direkte forespørsel, hehe (vi diskuterte nemlig akkurat dette med at så mange jenter faker her for ikke så lenge siden).

Ingen hår rundt brystvortene, heldigvis! Men nå er jeg ganske sparsommelig behåret ellers også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...