Mary Poppins Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 En god venninne av meg flytter til Australia på tirsdag og skal være borte i et halvannet år. Imorgen skal jeg på avskjedsparty til henne, og lurer på om noen har noen idéer til hva jeg kan kjøpe som avskjedsgave? Ca 300-400kr. 0 Siter
Lucretia Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Da ei av mine beste venninner flytta til australia tidligere denne måneden, gikk jeg og ei anna venninne sammen om å starte et fotoalbum...vi fant frem nye og gamle bilder av oss tre og limte inn. Skrev hver vår personlige hilsen... Men fylte bare ut de første sidene av albumet. Resten skulle hun fylle ut selv i australia Dette er jo ikke 300-400 kroner, men kan jo være et alternativ? Evt et tillegg til en gave du kjøper? Venninna mi som skulle reise, ble iallefall kjempeglad for albumet, og begynte å gråte 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Skrevet 30. juni 2006 Da ei av mine beste venninner flytta til australia tidligere denne måneden, gikk jeg og ei anna venninne sammen om å starte et fotoalbum...vi fant frem nye og gamle bilder av oss tre og limte inn. Skrev hver vår personlige hilsen... Men fylte bare ut de første sidene av albumet. Resten skulle hun fylle ut selv i australia Dette er jo ikke 300-400 kroner, men kan jo være et alternativ? Evt et tillegg til en gave du kjøper? Venninna mi som skulle reise, ble iallefall kjempeglad for albumet, og begynte å gråte En veldig god idé men har desverre ikke tid til å lage noe sånt, dessuten er venninnen min en sånn person som ikke liker sånt.. eh "kliss" som hun ville kalt det.. (personlig ville jeg blitt superglad for noe sånt:) ) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Kanskje et armbånd? Så kan hun tenke på deg når hun bruker det 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Skrevet 30. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151690326' post='3190594] Kanskje et armbånd? Så kan hun tenke på deg når hun bruker det Et smykke er ingen dum idé 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Et smykke er ingen dum idé Jeg hadde iallfall blitt glad for det. Og det kan vel ikke betegnes som "kliss" heller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.