Gå til innhold

Avskjedsgave

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

En god venninne av meg flytter til Australia på tirsdag og skal være borte i et halvannet år. Imorgen skal jeg på avskjedsparty til henne, og lurer på om noen har noen idéer til hva jeg kan kjøpe som avskjedsgave? Ca 300-400kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ei av mine beste venninner flytta til australia tidligere denne måneden, gikk jeg og ei anna venninne sammen om å starte et fotoalbum...vi fant frem nye og gamle bilder av oss tre og limte inn. Skrev hver vår personlige hilsen... Men fylte bare ut de første sidene av albumet. Resten skulle hun fylle ut selv i australia :)

Dette er jo ikke 300-400 kroner, men kan jo være et alternativ? Evt et tillegg til en gave du kjøper?

Venninna mi som skulle reise, ble iallefall kjempeglad for albumet, og begynte å gråte :)

Mary Poppins
Skrevet

Da ei av mine beste venninner flytta til australia tidligere denne måneden, gikk jeg og ei anna venninne sammen om å starte et fotoalbum...vi fant frem nye og gamle bilder av oss tre og limte inn. Skrev hver vår personlige hilsen... Men fylte bare ut de første sidene av albumet. Resten skulle hun fylle ut selv i australia :)

Dette er jo ikke 300-400 kroner, men kan jo være et alternativ? Evt et tillegg til en gave du kjøper?

Venninna mi som skulle reise, ble iallefall kjempeglad for albumet, og begynte å gråte :)

En veldig god idé men har desverre ikke tid til å lage noe sånt, dessuten er venninnen min en sånn person som ikke liker sånt.. eh "kliss" som hun ville kalt det.. (personlig ville jeg blitt superglad for noe sånt:) )

Angelica :o)
Skrevet

Kanskje et armbånd?

Så kan hun tenke på deg når hun bruker det ;)

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151690326' post='3190594]

Kanskje et armbånd?

Så kan hun tenke på deg når hun bruker det ;)

Et smykke er ingen dum idé :)

Angelica :o)
Skrevet

Et smykke er ingen dum idé :)

Jeg hadde iallfall blitt glad for det. Og det kan vel ikke betegnes som "kliss" heller? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...