Gjest Hater røyk Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Hva om jeg setter på en drøss med plagsomme låter(kids for kids) på repeat på cd-spilleren, i et passe plagsomt volum, og setter den på balkongen? Kan han klage på meg tro, så lenge jeg skrur av ved 23-tiden? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 ...En ny tråd med røyking i tittelen, som handler om "kids for kids"? Det heter forøvrig "hits for kids" ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Slutt å lage nye tråder om samme tema. Fortsett i den tråden du allerede har fått svar. "............................................." 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Slutt å lage nye tråder om samme tema. Fortsett i den tråden du allerede har fått svar. "............................................." Mangfoldighet og ørsmå variasjoner over et tema er vel fint vel "............................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.