Gyda Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jo, litt. Michael Ballack er Mannen med stor M. Et syn å se på, og i kveld var det han som indirekte avgjorde Tysklands seier. Jess! http://ballack.7dcserver5.de/?401A0A2A400A0A7515A7499 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 nei..han ser dum ut. man ser inn i øynene , men det er ingenting der..bare tomt 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 nei..han ser dum ut. man ser inn i øynene , men det er ingenting der..bare tomt Enig 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Nei, æsj, han der var da ikke noe å se på!? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Nææææi ... Det var Argentinas trener, da han tok seieren på forskudd og bytta ut Riquelme for å forsterke forsvaret, som indirekte var skyld i Argentinas tap. Straffe er nummeret før bingo. Argentina hadde avgjort før straffekonken med Riquelme på banen. 0 Siter
Gyda Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Nææææi ... Det var Argentinas trener, da han tok seieren på forskudd og bytta ut Riquelme for å forsterke forsvaret, som indirekte var skyld i Argentinas tap. Straffe er nummeret før bingo. Argentina hadde avgjort før straffekonken med Riquelme på banen. Enig i straffebingoen. Og det fotballfaglige skal jeg _ikke_ legge meg ut i lange, faglige diskusjoner med deg om ;-). Men Ballack er snæksi - _det_ får du ikke ta fra meg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Enig i straffebingoen. Og det fotballfaglige skal jeg _ikke_ legge meg ut i lange, faglige diskusjoner med deg om ;-). Men Ballack er snæksi - _det_ får du ikke ta fra meg. Og jeg bør vel holde meg for god til å diskutere Ballacks snæksihet, men han er en god spiller - det er han. Jeg skal i hvert fall heie på Ballack og co. mot Italia. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.