Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har fått min første kjæreste så jeg kan ikke så mye om jenter.

vi skulle ha sex første gangen på lørdag, vi hadde drukket litt alkohol men var ikke fulle og jeg har lenge hatt lyst til å slikke en jente og jeg satt igang men det lukta. ikke sånn veldig vondt men ikke godt eller hvis du skjønner men det var sånn at jeg bare klarte å tenke på den lukten der nede. tenkte jaja sikkert fordi hun ikke hadde dusja siden ettermiddagen. men jeg tok hun med i dusjen dagen etter for å prøve igjen, men den lukten var der fordet. nå harjeg blitt helt opphengt i den. er det sånn hun lukter det da ? kanskje dumt spm menmen.

også er det en ting til, jeg er så sinnsykt nervøs at jeg ikke får den til å stå når vi skal ha sex, hvordan kan jeg få roa nervene litt ?? tips ?? hun sier det ikke gjør noe men jeg syns det er veeeeldig fælt å ikke klare det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236960-lurer-p%C3%A5-etpar-ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannsynligvis er du bare ikke en naturlig elsker av kvinnekjønn. Da får du enten se om det fungerer å venne deg til det, eller la være. Det kan jo også hende hun har en eller annen tilstand som gjør at det ikke lukter som det skal, selvfølgelig. Men ei mus som har blitt vasket på ettermiddagen lukter eller smaker normalt ikke ubehaglig på kvelden/natten.

"........................................"

hvis du er redd for å ikke klare å få den opp fordi du er nervøs, så si det en stund i forvegen.

noen dager før dere skal ha sex, sier du bare sånn det er. å hvis det så skulle skje at du ikke får den opp, er det mye lettere for deg når dere har snakket om det på forhånd!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...