Gjest ikke meg Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Ja det er noen her som kommer/har kommet i media pga. politikk;) 0 Siter
Gjest ikke meg Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Takk for opplysningen. Bare hyggelig;) 0 Siter
keinstein Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Steng dem ute. Noen DOLere kommer i Vi Menn med grisete beskrivelser av klisste handlinger unevnelige kroppsdeler og stygge tanker. 0 Siter
Gjest ikke meg Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151700699' post='3190797] Si hvem det er da! Nei det ville være outing. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Nei det ville være outing. Hehe..så why lagde du den tråden her?? Ikke det at jeg tror på deg men 0 Siter
Gjest ikke meg Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151703023' post='3190863] Hehe..så why lagde du den tråden her?? Ikke det at jeg tror på deg men Hvorfor tror du ikke på meg? Politikere er vanlige mennesker. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Hvorfor tror du ikke på meg? Politikere er vanlige mennesker. Dolere er ikke vanlige mennesker Men hvordan vet du at det er en ? 0 Siter
Gjest ikke meg Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151704590' post='3190904] Dolere er ikke vanlige mennesker Men hvordan vet du at det er en ? Politikere er vanlige eller uvanlige mennesker som alle andre. Det er vanskelig for meg å forklare hvordan jeg vet det uten å si hvem jeg snakker om. Det er sikkert flere her som er i media av og til. Mener å ha lest innlegg for ikke lenge siden hvor noen sa at de var politisk aktive. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Politikere er vanlige eller uvanlige mennesker som alle andre. Det er vanskelig for meg å forklare hvordan jeg vet det uten å si hvem jeg snakker om. Det er sikkert flere her som er i media av og til. Mener å ha lest innlegg for ikke lenge siden hvor noen sa at de var politisk aktive. Alle mennesker som lever i et demokrati er politisk aktive. Enten man stemmer eller lar være å stemme, så påvirker man politikken. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Jepp, sikkert fler enn meg Kan du utdype dette? 0 Siter
Gjest printa Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Politikere er vanlige eller uvanlige mennesker som alle andre. Det er vanskelig for meg å forklare hvordan jeg vet det uten å si hvem jeg snakker om. Det er sikkert flere her som er i media av og til. Mener å ha lest innlegg for ikke lenge siden hvor noen sa at de var politisk aktive. Til opplysning. Jeg jobber i media, og er politisk aktiv. Thihi 0 Siter
Gjest printa Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Steng dem ute. Noen DOLere kommer i Vi Menn med grisete beskrivelser av klisste handlinger unevnelige kroppsdeler og stygge tanker. Vi Menn representerer vel ikke stygge grisetanker. Etter min oppfattelse er det kun et manneblad, skrevet for menn med spesielle manneinteresser. Jakt, fiske, biler og litt damer. 0 Siter
musikeren Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Til opplysning. Jeg jobber i media, og er politisk aktiv. Thihi Turid Birkeland? 0 Siter
keinstein Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Vi Menn representerer vel ikke stygge grisetanker. Etter min oppfattelse er det kun et manneblad, skrevet for menn med spesielle manneinteresser. Jakt, fiske, biler og litt damer. Og litt damer. Med retusjerte silikonlpupper. I det siste nummeret var dama så retusjert at det skar i øya. De kunne like godt brukt ei dokke. 0 Siter
keinstein Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Vi Menn representerer vel ikke stygge grisetanker. Etter min oppfattelse er det kun et manneblad, skrevet for menn med spesielle manneinteresser. Jakt, fiske, biler og litt damer. Og litt damer. Med retusjerte silikonpupper. I det siste nummeret var dama så retusjert at det skar i øya. De kunne like godt brukt ei dokke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.