Gå til innhold

Utested i Oslo??

Anbefalte innlegg

Ilovenewyork
Skrevet

Vi er 4 jenter(kvinner) som er ca 30 år alle sammen.

Vi skal på Pink konsert i Oslo i oktober,i den sammenheng regner jeg med vi har lyst en tur på byen på fredagen,men vi er ikke kjent med plasser det er morro å gå.

Vi er ikke kravstore,men må ha en plass vi kan danse litt.

Helst ikke en 18års plass,da vi kansje vil føle oss litt gamle...:o).

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Violsa
Skrevet

hmmmm

smuget..

mange vil si det er sylharry

men jeg hater sånne selvhøytidelige folk som skal være så kule

tzatziki1365380058
Skrevet

hmmmm

smuget..

Er Smuget blitt harry?

Så morsomt! I min tid var det KUUUUULT.... :)

Skrevet

Er Smuget blitt harry?

Så morsomt! I min tid var det KUUUUULT.... :)

Blitt????

Det har da aldri vært annet!

Men mulig det er moro for det.

Gjest Signert
Skrevet

hmmmm

smuget..

Enig:) Man må for guds skyld styre unna steder som stavinsky, neon ol. hvis man skal ha det gøy. Vil man vise hvor vellykket man er, derimot...

Ilovenewyork
Skrevet

hmmmm

smuget..

Selvhøytidelige er iallefall ikke vi,så vi passer sikkert fint inn på Smuget.

Har hørt det er et sjekke sted som man garantert får med seg en hjem om man vil..men vi er godt gift hele gjengen,så vi er bar ute etter å ha det gøy...og bli litt fulle..:o).

tzatziki1365380058
Skrevet

Blitt????

Det har da aldri vært annet!

Men mulig det er moro for det.

Det var selvfølgelig harry, men det blir jo alle utesteder utpå natta når folk blir fulle nok.

Men Smuget har ikke alltid blitt ansett som harry - det var veldig "in" en periode. Men vi snakker om 15 år tilbake i tid, eller noe sånt. Minst 10 år i alle fall.

Synes egentlig det er rart at de holder det gående fremdeles.

Skrevet

Jeg foreslår dere tar dere en tur opp til Grunerløkka. Mange fine steder der :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg foreslår dere tar dere en tur opp til Grunerløkka. Mange fine steder der :)

Men for å danse? Blå da kanskje? Men ellers er vel løkka best på koselige barer, vannhull og kafeer?

Bare litt nysgjerrig på hvor du mente nå, selvom jeg selvsagt er super enig i at det er koseligst på løkka! ;-)

Men du? Du flyttet ikke hit, ikke sant? Det ble et annet sted?

:-)

Skrevet

Men for å danse? Blå da kanskje? Men ellers er vel løkka best på koselige barer, vannhull og kafeer?

Bare litt nysgjerrig på hvor du mente nå, selvom jeg selvsagt er super enig i at det er koseligst på løkka! ;-)

Men du? Du flyttet ikke hit, ikke sant? Det ble et annet sted?

Åh, de ville danse. Det fikk jeg ikke med meg :) Jeg pleier selv å foretrekke og sitte i ro med drinken min, så jeg svarte nok litt fort.

Nei, det ble et annet sted. Skulle gjerne ha bodd på Grünerløkka, men det må nok bli en gang til neste år. Får håpe vi kan kjøpe noe da, selv om det er dyrt :)

laguna1365380434
Skrevet

Åh, de ville danse. Det fikk jeg ikke med meg :) Jeg pleier selv å foretrekke og sitte i ro med drinken min, så jeg svarte nok litt fort.

Nei, det ble et annet sted. Skulle gjerne ha bodd på Grünerløkka, men det må nok bli en gang til neste år. Får håpe vi kan kjøpe noe da, selv om det er dyrt :)

Jeg pleier heller ikke å ville danse, og går mest ut på Løkka..Det er jo mange supre steder her! :-)

Hører at boligprisene er på vei ned her(?) så du er selvfølgelig hjertelig velkommen som nabonår som helst! ;-)

Skrevet

Jeg pleier heller ikke å ville danse, og går mest ut på Løkka..Det er jo mange supre steder her! :-)

Hører at boligprisene er på vei ned her(?) så du er selvfølgelig hjertelig velkommen som nabonår som helst! ;-)

Ned? Her?

Siste jeg hørte var at markedsprisen på min var 2,9 og det er atskillig mer enn jeg trodde.

Uansett er det en syk pris. Jeg skjønner ikke at noen gidder å betale så mye for et sted å bo. Dattera mi betaler 4000 kr for en 16 kvm hybelleilighet i en studentbolig.

Boligprisene har gått helt av skaftet.

laguna1365380434
Skrevet

Ned? Her?

Siste jeg hørte var at markedsprisen på min var 2,9 og det er atskillig mer enn jeg trodde.

Uansett er det en syk pris. Jeg skjønner ikke at noen gidder å betale så mye for et sted å bo. Dattera mi betaler 4000 kr for en 16 kvm hybelleilighet i en studentbolig.

Boligprisene har gått helt av skaftet.

Huh..Jeg har ikke snøring i det hele tatt, mn jeg hørte hele tre stykker som nakket om at boligprisene på Løkka dreiv å snudde..Men det må for all del tas med en klype salt, selv har jeg ikke snøring!

Skrevet

Huh..Jeg har ikke snøring i det hele tatt, mn jeg hørte hele tre stykker som nakket om at boligprisene på Løkka dreiv å snudde..Men det må for all del tas med en klype salt, selv har jeg ikke snøring!

Jeg har egentlig ikke snøring sjøl men får med meg hva andre leiligheter her går for. Diskuterte det med naboene i går og alle var like sjokka.

Leiligheten hadde en salgpris på 420 000 i 86, så man kan trygt si at det har steget.

Skrevet

Er prisene på vei ned? Så bra, da :) Jeg har så lyst til å bo der, men først må jeg bli rik forfatter ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...