Gå til innhold

Frp'eres intellektuelle nivå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har undra meg litt over dette med frp, og at all verdens avsløringer om grums og fanteri ikke ser ut til å gi utslag på velgeroppslutninga. Men her forleden skjønte jeg sammenhengen: Den jevne frp-velger leser selvfølgelig ikke aviser! Og følger ikke med på nyhetene heller. Det blir for krevende. Se og Hør og Hotell Cæsar er munnfuller store nok. Og de av frp'erne som åpner en avis av og til skjønner antagelig ikke hva som står der.

Ok, litt satt på spissen, men jaggu meg trur jeg jeg er inne på noe.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

25

• keinstein

19

• gripp

13

• flisa

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Har alltid stemt Frp
Skrevet

Selv om Karl har tatt med kona på ferie på partiet sin regning, så er jeg ikke så barsnslig at jeg velger et annet parti av den grunn. Jeg velger ut ifra partiprogrammet og de sakene de fronter seg med.

Skrevet

Å dessuten leser jeg helt sikkert flere aviser enn deg, da det er en del av jobben min å følge med på hva som skjer i samfunnet.

Gjest Violsa
Skrevet

Selv om Karl har tatt med kona på ferie på partiet sin regning, så er jeg ikke så barsnslig at jeg velger et annet parti av den grunn. Jeg velger ut ifra partiprogrammet og de sakene de fronter seg med.

vet ikke. vil ikke ha frp samfunn.

Men jeg vil begrense innvandring og familegjenforening. Så vil jeg ha strengere straffer

men jeg er jo så dum at jeg ikke vet hva jeg vil...

bra dere kan bestemme for meg..

fordi at jeg synes det er ukoselig at å gå ved akerselva er umulig fordi man blir spurt om man vil kjøpe dop er selvfølgelig min feil

Skrevet

Det er vel strengt tatt festing for skattebetalernes penger da..... 1 mill på 2 år i festing og ferie er ganske mye da..

Gjest Oskarsen
Skrevet

Frp bør forberede seg nøye til jobben! Akkurat som lærere bør forberede seg nøye til hver eneste time.

Gjest Oskarsen
Skrevet

Sant sant.

hvorfor sier du det er sant? Kan du underbygge det nøye for meg? Er forresten spent nå...........

Gjest printa
Skrevet

Mmmm, jeg ville da være forsiktig med å skjære alle under en kam. Det er mange oppvakte folk som velger Frp også, på lik linje med alle de andre partiene.

Politikere skal gå frem som et godt eksempel for befolkningen, og festing på skattebetalernes penger, skaper selvfølgelig harme. Men det gjør det for de fleste uavhengig av partitilhørighet.

PS: Jeg kan fortelle deg en hemmelighet. Forsvaret sløser også med skattebetalernes penger. Sosiale tiltak som de kaller det. Forsvarsfruer på sponset hotelopphold med barn. Full kost og losji, innleid konferansier og barnevakter.

Jeg tror det er slik at de fleste greier å lese seg til fakta - og har man i tillegg litt førstehåndskunnskap, da vet man også at det foregår ting bak kulissene, som selv ikke media har greid å avdekke.

Skrevet

Det er vel strengt tatt festing for skattebetalernes penger da..... 1 mill på 2 år i festing og ferie er ganske mye da..

Eller en kan også begynne å regne ut hvor mye velferdsstaten bruker på asylsøkere og ulovelige innvandrere.

Gjest Violsa
Skrevet

man kan gjerne kritisere ting.

men hvorfor være så udelt positivt.

kommer man inn i trygdesystemet vil man ofte bli der.

selv om sv gir oss 3000000 i trygd så er vi kkke noe lykkeligere.. Jeg tenker at jeg kanskje ville vært på gate om jeg ikke bodde i norge...

vet ikke..

Skrevet

Nåja. Poenget er vel nettopp at sånne som deg ikke skjønner poenget.

Skrevet

Å dessuten leser jeg helt sikkert flere aviser enn deg, da det er en del av jobben min å følge med på hva som skjer i samfunnet.

Det trur jeg ikke noe på.

Forresten heter det "Og dessuten(...)".

Hvilket igjen viser noe av poenget. Ah, det er så godt å ha rett!

Gjest Violsa
Skrevet

Det trur jeg ikke noe på.

Forresten heter det "Og dessuten(...)".

Hvilket igjen viser noe av poenget. Ah, det er så godt å ha rett!

ja.

håper du er glad for at du hadde rett når ei jente blir steinet fordi hun ble dømt for voldtekt.

3 og et halvt år , kombinert med kutting i ansiktet er 3 og et halvt år.

men fint du forsvarer våre nye landsmenn som forklarer hvor horete man er siden man drikker alkohol og flørter

Skrevet

Mmmm, jeg ville da være forsiktig med å skjære alle under en kam. Det er mange oppvakte folk som velger Frp også, på lik linje med alle de andre partiene.

Politikere skal gå frem som et godt eksempel for befolkningen, og festing på skattebetalernes penger, skaper selvfølgelig harme. Men det gjør det for de fleste uavhengig av partitilhørighet.

PS: Jeg kan fortelle deg en hemmelighet. Forsvaret sløser også med skattebetalernes penger. Sosiale tiltak som de kaller det. Forsvarsfruer på sponset hotelopphold med barn. Full kost og losji, innleid konferansier og barnevakter.

Jeg tror det er slik at de fleste greier å lese seg til fakta - og har man i tillegg litt førstehåndskunnskap, da vet man også at det foregår ting bak kulissene, som selv ikke media har greid å avdekke.

Problemet er: Hva er det som får oppvakte folk til å stemme frp?

Jeg trur ikke det er mange oppvakte oppegående mennesker som stemmer frp. Og isåfall skremmer det meg. Dumskap kan unnskyldes. Overlagte og gjennomtenkte handlinger er det verre med.

Skrevet

ja.

håper du er glad for at du hadde rett når ei jente blir steinet fordi hun ble dømt for voldtekt.

3 og et halvt år , kombinert med kutting i ansiktet er 3 og et halvt år.

men fint du forsvarer våre nye landsmenn som forklarer hvor horete man er siden man drikker alkohol og flørter

Er du full?

Gjest Violsa
Skrevet

Er du full?

ja , eller brisen. Er så forbannet fordi jeg vet hvordan rettsystemet funker , når folk blir arrestert og m sone..

du skjønner ikke

du kan ikke forstå

ja jeg er bitter og sint..

Gjest Violsa
Skrevet

Problemet er: Hva er det som får oppvakte folk til å stemme frp?

Jeg trur ikke det er mange oppvakte oppegående mennesker som stemmer frp. Og isåfall skremmer det meg. Dumskap kan unnskyldes. Overlagte og gjennomtenkte handlinger er det verre med.

blir så forbannet , du vet ikke hvordan det er å bli behandlet som en bil.

Skrevet

blir så forbannet , du vet ikke hvordan det er å bli behandlet som en bil.

Nå må du prøve å tenke litt. Ta deg sammen. Synes det du skriver er bare rør og tildels usammenhengende.

Og hva veit du om hva jeg veit og ikke veit?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...