Gjest Violsa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Problemet er: Hva er det som får oppvakte folk til å stemme frp? Jeg trur ikke det er mange oppvakte oppegående mennesker som stemmer frp. Og isåfall skremmer det meg. Dumskap kan unnskyldes. Overlagte og gjennomtenkte handlinger er det verre med. ja , jeg skal ikke dra alle over en kam selv om jeg har et arr i panna og på brystet som viser det motsatte.... jævlig forbannet er jeg. og ja jeg er subjektiv.. dere kan lese dom i borgarings lagmannsrett..den ligger snart der kan dere ikke se at noen er onde.. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 jeg hater deg for han somaliern som skadet meg både psyksik og fysisk. du er grunnen til at han kom hit 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 jeg hater deg for han somaliern som skadet meg både psyksik og fysisk. du er grunnen til at han kom hit vet det er latterlig å snakke om det nå. Men det er sånn som kommer når man har drukket. Når man gir slipp på kontrollen 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 nei som sagt bør du undre deg når en mulig frp velger opplever å bli kuttet opp i ansiktet og så voldtatt. bare les på borgarting lagmannsrett 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 nei som sagt bør du undre deg når en mulig frp velger opplever å bli kuttet opp i ansiktet og så voldtatt. bare les på borgarting lagmannsrett nå er jeg altfor ærlig og sint. men bare klarer ikke la være.. er rasende 0 Siter
musikeren Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Skrevet 30. juni 2006 jeg hater deg for han somaliern som skadet meg både psyksik og fysisk. du er grunnen til at han kom hit Jeg synes det er trist å høre at du har opplevd noe sånt. Heller ikke rart at du er sint og opprørt. Men å blande meg og det jeg skriver inn i det blir for dumt. Skjerp deg! Håper ting ordner seg for deg. Lykke til! 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jeg synes det er trist å høre at du har opplevd noe sånt. Heller ikke rart at du er sint og opprørt. Men å blande meg og det jeg skriver inn i det blir for dumt. Skjerp deg! Håper ting ordner seg for deg. Lykke til! oki , tok det som personlige fornærmelse 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 oki , tok det som personlige fornærmelse greit, var ikke meningen , men er ikke så lett å være konstruktiv alltid . Er så dum at jeg greier å drikke meg full nå og bli deppa. Er vanskelig og jeg er så sint 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jeg synes det er trist å høre at du har opplevd noe sånt. Heller ikke rart at du er sint og opprørt. Men å blande meg og det jeg skriver inn i det blir for dumt. Skjerp deg! Håper ting ordner seg for deg. Lykke til! ja. var ikke noe personlig. ;') 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jeg synes det er trist å høre at du har opplevd noe sånt. Heller ikke rart at du er sint og opprørt. Men å blande meg og det jeg skriver inn i det blir for dumt. Skjerp deg! Håper ting ordner seg for deg. Lykke til! forøvrig vet jeg at jeg er usaklig og barnslig og teit. men folk vet ikke hva jeg har opplevd. 0 Siter
sheba Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 greit, var ikke meningen , men er ikke så lett å være konstruktiv alltid . Er så dum at jeg greier å drikke meg full nå og bli deppa. Er vanskelig og jeg er så sint Det er ikke vanskelig og forstå hvordan du føler, jeg har ikke svart deg så mye men har fulgt med i det vanskelige du var igjennom og fortsatt er... Dine følelser endrer seg ikke ved at han ble dømt, men prøv og se fremover på et godt liv, positive tanker skader aldri:-) Uansett med alkohol innabords i kveld eller ikke så mener iallfall jeg du er en temmelig sterk person som har klart deg såpass bra gjennom dette... *sender over masse gode tanker* 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Det er ikke vanskelig og forstå hvordan du føler, jeg har ikke svart deg så mye men har fulgt med i det vanskelige du var igjennom og fortsatt er... Dine følelser endrer seg ikke ved at han ble dømt, men prøv og se fremover på et godt liv, positive tanker skader aldri:-) Uansett med alkohol innabords i kveld eller ikke så mener iallfall jeg du er en temmelig sterk person som har klart deg såpass bra gjennom dette... *sender over masse gode tanker* takk..setter pris på det. tenk om vi kunne oppføre oss etter boka 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Det er ikke vanskelig og forstå hvordan du føler, jeg har ikke svart deg så mye men har fulgt med i det vanskelige du var igjennom og fortsatt er... Dine følelser endrer seg ikke ved at han ble dømt, men prøv og se fremover på et godt liv, positive tanker skader aldri:-) Uansett med alkohol innabords i kveld eller ikke så mener iallfall jeg du er en temmelig sterk person som har klart deg såpass bra gjennom dette... *sender over masse gode tanker* er utrolig teit... men klarer ikke å forholde meg til det.. så kommer det fram i fylla..og jeg blir sint og deppa og alt mulig 0 Siter
sheba Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 takk..setter pris på det. tenk om vi kunne oppføre oss etter boka Den der "boka" er ikke noe og trakte etter:-) Bedre og være seg selv, og du har lov til og være sint.... Men for din egen del så må du komme deg videre, ikke la denne idioten forme livet ditt, det er han definitivt IKKE verdt:) 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Den der "boka" er ikke noe og trakte etter:-) Bedre og være seg selv, og du har lov til og være sint.... Men for din egen del så må du komme deg videre, ikke la denne idioten forme livet ditt, det er han definitivt IKKE verdt:) blir så sint..når jeg får høre jeg var utydelig.. holder på å klikke. jeg var tydelig.. Og har nå delvis fortalt hva han gjorde mot emg.. ja jeg klager..men for meg er det viktig. 0 Siter
sheba Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 blir så sint..når jeg får høre jeg var utydelig.. holder på å klikke. jeg var tydelig.. Og har nå delvis fortalt hva han gjorde mot emg.. ja jeg klager..men for meg er det viktig. Rettsystemet er sånn, du fikk ham dømt og etterhvert kommer det mer på avstand... Men skjønner deg godt, følelser må ut, men ikke la det dominere deg totalt, da føler du deg ikke bra.. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Rettsystemet er sånn, du fikk ham dømt og etterhvert kommer det mer på avstand... Men skjønner deg godt, følelser må ut, men ikke la det dominere deg totalt, da føler du deg ikke bra.. ja...går bra..sliter veldig for meg selv. han var ond og skadet meg..så kjører jeg plutselig dårlig..blir rasende. 0 Siter
keinstein Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Omvendt presedens. Angrepet oppfattes så urimelig at det snur. Du er så urimelig slem mot motparten at motparten får sympatien. En kunst i politikken er å ikke overdrive. Overdrivelser har lett for å ramme den som overdriver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.