ShitDiddelyDo Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Problemet er: Hva er det som får oppvakte folk til å stemme frp? Jeg trur ikke det er mange oppvakte oppegående mennesker som stemmer frp. Og isåfall skremmer det meg. Dumskap kan unnskyldes. Overlagte og gjennomtenkte handlinger er det verre med. Vi lever i et kaldere samfunn. Folk tenker på seg og sitt og Me, Myself and I, og derfor er det også oppvakte folk som stemmer FRP. Så lenge de selv kommer godt ut av det, gir de beng i andre. Selv om de er normalt oppvakte. Og mange oppvakte mennesker tjener godt, og tenker på seg selv og sitt - og stemmer frp fordi det vil lønne seg for dem personlig. Men mange som stemmer frp er lavtlønnede og trygdede, og du skal ikke se bort ifra at det eneste de leser er Se og Hør hvis de orker å gjøre noe så slitsomt som å lese i reklamepausen til Holmgang. Det eneste de får med seg er "ut med negra og at alenemødrene og samene ikke gjør noe annet enn å snylte - og da på dem", og mange har ikke iq til å se noe utover det. Herregud. Vi har alle sett politikerne til frp. Med unntak av CIH, tidligere Alvheim og Siv Jensen, er de jo så dumme at oppvakte mennesker velger ikke å tro det de ser når disse skapningene figurerer på skjermen, og det er for dumt å tro at de som faktisk ser opp til idiotene har noe å fare med selv. Frp er enkle å forstå. Selv CIH makter jo ikke korrekt norsk, og tyr derfor til et språk selv idioter forstår. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Vi lever i et kaldere samfunn. Folk tenker på seg og sitt og Me, Myself and I, og derfor er det også oppvakte folk som stemmer FRP. Så lenge de selv kommer godt ut av det, gir de beng i andre. Selv om de er normalt oppvakte. Og mange oppvakte mennesker tjener godt, og tenker på seg selv og sitt - og stemmer frp fordi det vil lønne seg for dem personlig. Men mange som stemmer frp er lavtlønnede og trygdede, og du skal ikke se bort ifra at det eneste de leser er Se og Hør hvis de orker å gjøre noe så slitsomt som å lese i reklamepausen til Holmgang. Det eneste de får med seg er "ut med negra og at alenemødrene og samene ikke gjør noe annet enn å snylte - og da på dem", og mange har ikke iq til å se noe utover det. Herregud. Vi har alle sett politikerne til frp. Med unntak av CIH, tidligere Alvheim og Siv Jensen, er de jo så dumme at oppvakte mennesker velger ikke å tro det de ser når disse skapningene figurerer på skjermen, og det er for dumt å tro at de som faktisk ser opp til idiotene har noe å fare med selv. Frp er enkle å forstå. Selv CIH makter jo ikke korrekt norsk, og tyr derfor til et språk selv idioter forstår. morsomt for de alenemødre som finnes 0 Siter
Gjest Oskarsen Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Det trur jeg ikke noe på. Forresten heter det "Og dessuten(...)". Hvilket igjen viser noe av poenget. Ah, det er så godt å ha rett! Hehhe, nei, det er ikke godt å ha rett når man har feil (godter seg). Det heter: "Og desseuten". Trodde jammen du var lærer jeg, musikeren!!! 0 Siter
Gjest Oskarsen Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Nåja. Poenget er vel nettopp at sånne som deg ikke skjønner poenget. "Sånne" som han ja. Forklar hvem "sånne" som han er da, mer utfyllende.... 0 Siter
musikeren Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Skrevet 30. juni 2006 Hehhe, nei, det er ikke godt å ha rett når man har feil (godter seg). Det heter: "Og desseuten". Trodde jammen du var lærer jeg, musikeren!!! ..... Heh? At det heter "desseuten"? 0 Siter
musikeren Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Omvendt presedens. Angrepet oppfattes så urimelig at det snur. Du er så urimelig slem mot motparten at motparten får sympatien. En kunst i politikken er å ikke overdrive. Overdrivelser har lett for å ramme den som overdriver. Det er din oppfatning om saken. 0 Siter
musikeren Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Er så forbannet. Jo takk, begynner å ta tegninga. 0 Siter
musikeren Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 "Sånne" som han ja. Forklar hvem "sånne" som han er da, mer utfyllende.... Prøver du å virke intelligent? Jeg har sett bedre. 0 Siter
Gjest Oskarsen Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Nå må du prøve å tenke litt. Ta deg sammen. Synes det du skriver er bare rør og tildels usammenhengende. Og hva veit du om hva jeg veit og ikke veit? Du kan i alle fall skrive korrekt, synes jeg. 0 Siter
Gjest Oskarsen Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 ..... Heh? At det heter "desseuten"? Var det ikke det jeg sa? Kan du grammatikk eller? 0 Siter
musikeren Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Du kan i alle fall skrive korrekt, synes jeg. Takk for det. Det var pent sagt:-) 0 Siter
sheba Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Det er din oppfatning om saken. huff sånne reaksjoner det skulle bli av inlegget ditt da... blir litt feil når alt man mener med det er politisk og ikke personlig... ikke lett:-) 0 Siter
Gjest Oskarsen Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Prøver du å virke intelligent? Jeg har sett bedre. Nei. Seriøst, så vil jeg vite mer om dine fordommer. 0 Siter
musikeren Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Nei. Seriøst, så vil jeg vite mer om dine fordommer. Så det vil du.... Koselig da:-) 0 Siter
musikeren Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 huff sånne reaksjoner det skulle bli av inlegget ditt da... blir litt feil når alt man mener med det er politisk og ikke personlig... ikke lett:-) La nå barna få tulle og tøyse litt:-) 0 Siter
Gjest Oskarsen Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Nei. Seriøst, så vil jeg vite mer om dine fordommer. Ja, uansett hva du kaller det. Kall det hva du vil. Ditt syn på saken da Spytt ut! Venter spent jeg - 0 Siter
flisa Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Det er vel strengt tatt festing for skattebetalernes penger da..... 1 mill på 2 år i festing og ferie er ganske mye da.. Vi brukte 60 mill på returbilletter i 2005..... 0 Siter
sheba Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Vi brukte 60 mill på returbilletter i 2005..... Er det sant?? dette må da være feil eller så er lovverket vårt helt på jordet! noen løsning har jeg ikke, men smartere personer bør vel være intelligente nok til å vite hva som bør gjøres? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.