keinstein Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Jeg trodde ikke man kunne velge trygd uten grunn her i lander. Vi har dagpenger, støtte til livsopphold og individstøtte. I tillegg har vi mange alenemødre. Førtidspensjonerte som ingen vil ha, uføretrygdede. 0 Siter
musikeren Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Nei evl, du skal altså ha både i pose og i sekk. Forøvrig: Hva har salget av Orkla med EU og gjøre? Vet du ikke at Norge står utenfor? Og hva får deg til å tro at engelsmenn skulle drive dette selskapet noe dårligere enn nordmenn? Fremmedfrykt? Problemet er at han er en spekulant, ikke at han er engelskmann. Men dette henger jo sammen med god høyrepolitikk, hvis filosofi er at moral og etikk er noe tull, hovedpoenget er at det gavner MEG. Men forsåvidt er jo det en filosofi det også.... 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Problemet er at han er en spekulant, ikke at han er engelskmann. Men dette henger jo sammen med god høyrepolitikk, hvis filosofi er at moral og etikk er noe tull, hovedpoenget er at det gavner MEG. Men forsåvidt er jo det en filosofi det også.... Javel, så det finnes altså ikke norske spekulanter? siden du gjør dette til noe som har med EU å gjøre. 0 Siter
musikeren Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Skrevet 8. juli 2006 Javel, så det finnes altså ikke norske spekulanter? siden du gjør dette til noe som har med EU å gjøre. Du nevnte dette med eu en gang tidligere. Jeg har ikke nevnt eu med ett ord i denne tråden her. Jeg er mot eu selvfølgelig, men jeg ser heller ikke at det har noe med denne saken å gjøre. Og spekulanter er noe dritt uansett nasjonalitet. Men det er vel ikke helt borti natta å anta at utenlandske investorer som en hovedregel ikke først og fremst har Norges ve og vel i tankene? Det beste hadde selvfølgelig vært om staten hadde hatt aksjemajoritet. Da ville vi vært sikra at noen så de store linjene, og hva som er i alles interesse. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Du nevnte dette med eu en gang tidligere. Jeg har ikke nevnt eu med ett ord i denne tråden her. Jeg er mot eu selvfølgelig, men jeg ser heller ikke at det har noe med denne saken å gjøre. Og spekulanter er noe dritt uansett nasjonalitet. Men det er vel ikke helt borti natta å anta at utenlandske investorer som en hovedregel ikke først og fremst har Norges ve og vel i tankene? Det beste hadde selvfølgelig vært om staten hadde hatt aksjemajoritet. Da ville vi vært sikra at noen så de store linjene, og hva som er i alles interesse. Følger du tråden ser du at du svarte meg som igjen svarte en annen om EU. 0 Siter
musikeren Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Skrevet 8. juli 2006 Følger du tråden ser du at du svarte meg som igjen svarte en annen om EU. Hæ...? Uansett: Jeg har ingen meninger om eu i forhold til denne saken her. 0 Siter
Gjest hva med musikeres IN? Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 :-) http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article1382685.ece 0 Siter
musikeren Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 :-) http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article1382685.ece En ting er stortingsgruppa. En annen ting er den gemene hop;-) 0 Siter
Gjest knarp Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 En ting er stortingsgruppa. En annen ting er den gemene hop;-) Så du tror "den gemene hop" i AP eller SP er så mye mer intellektuell? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.