keinstein Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 "Norsk kebab - størst i verden! Vidar Eggimann er ein autoritet på det kebabfaglege området. Kebabologisk Institutt var heldige og fekk stilt han nokre faglege spørsmål. Her er det eit og anna å lære. Klassikaren – Definisjonen på kebab Kebabologisk Institutt: - Kva er kebab? Vidar Eggimann: - Interessant spørsmål. Eg spurte meg rundt då eg var i Iran. På denne måten kunne eg få tak i den folkelege oppfatninga. Dei svarte fyrst at eit slikt spørsmål var umogeleg å svare på. Det var noko med spørsmålstillinga som var feil. Dette tydar på at kebab er eit vanskeleg omgrep å definere. " Med den grisete pølse/kjøttpuddingdeigen av slakteavfalll de serverer som kebab i Norge, så burde de skamme seg. Det er ikke mat for folk, men dyrefor. Den blir produsert av norske slakterier. Fysj! Norsk kvalitet? My ass. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 seriøst.. en i lørenskog lagde dritgod kebat. men så ble han drept fra nå av er prinsipp å ikke støtte terror,psyko folk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.