Gå til innhold

Størst i verden! My ass

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Norsk kebab - størst i verden!

Vidar Eggimann er ein autoritet på det kebabfaglege området. Kebabologisk Institutt var heldige og fekk stilt han nokre faglege spørsmål. Her er det eit og anna å lære.

Klassikaren – Definisjonen på kebab

Kebabologisk Institutt:

- Kva er kebab?

Vidar Eggimann:

- Interessant spørsmål. Eg spurte meg rundt då eg var i Iran. På denne måten kunne eg få tak i den folkelege oppfatninga. Dei svarte fyrst at eit slikt spørsmål var umogeleg å svare på. Det var noko med spørsmålstillinga som var feil. Dette tydar på at kebab er eit vanskeleg omgrep å definere. "

Med den grisete pølse/kjøttpuddingdeigen av slakteavfalll de serverer som kebab i Norge, så burde de skamme seg. Det er ikke mat for folk, men dyrefor. Den blir produsert av norske slakterier.

Fysj! Norsk kvalitet? My ass.

Videoannonse
Annonse
Gjest Violsa
Skrevet

seriøst..

en i lørenskog lagde dritgod kebat. men så ble han drept

fra nå av er prinsipp å ikke støtte terror,psyko folk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...