Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er den verste flyttejobben unnagjort gitt! Jeg har hengt i siden kl. 6:30 i morrest og i kveld var vi på det meste 4 karer og 3 kvins som hang i stroppen og fikk tømt det aller, aller meste. Puh!

Nå gleder jeg meg bare til kjøkkenet blir ferdig...

Men i helga skal vi ha FRI! Skal bare være hesteeiere og kjærester og overhode ikke tenke på flytting. Og det skal bli deilig! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du er kommet _så_ langt, da.

Og pauser er det viktig å ta - sånn som du har tenkt å gjøre i helgen.

Lykke til med kjøkkenet, utpakking og på plass-setting.

Gjest Marres
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151703120' post='3190868]

Flytting tar på!

Lykke til :)

Jeg har bare kommet til "gå på vising-stadiet" og er allerede sliten. Dette lover ikke bra ;)

Ha en fortreffelig helg!:)

Skrevet

Jeg har bare kommet til "gå på vising-stadiet" og er allerede sliten. Dette lover ikke bra ;)

Ha en fortreffelig helg!:)

*Hehe* Spørs hvor mye som må gjøres med den leiligheten du ender opp med da vet du. :o) Hadde kjøkkenet i min vært fint så hadde jo alt vært så mye enklere og mye mer vært på plass alt.

For ikke å snakke om badet... *Sukk* Men det blir - det blir!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...