Lillemus Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Da er den verste flyttejobben unnagjort gitt! Jeg har hengt i siden kl. 6:30 i morrest og i kveld var vi på det meste 4 karer og 3 kvins som hang i stroppen og fikk tømt det aller, aller meste. Puh! Nå gleder jeg meg bare til kjøkkenet blir ferdig... Men i helga skal vi ha FRI! Skal bare være hesteeiere og kjærester og overhode ikke tenke på flytting. Og det skal bli deilig! ) 0 Siter
Gyda Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Så bra at du er kommet _så_ langt, da. Og pauser er det viktig å ta - sånn som du har tenkt å gjøre i helgen. Lykke til med kjøkkenet, utpakking og på plass-setting. 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151703120' post='3190868] Flytting tar på! Lykke til Jeg har bare kommet til "gå på vising-stadiet" og er allerede sliten. Dette lover ikke bra Ha en fortreffelig helg! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Jeg har bare kommet til "gå på vising-stadiet" og er allerede sliten. Dette lover ikke bra Ha en fortreffelig helg! *Hehe* Spørs hvor mye som må gjøres med den leiligheten du ender opp med da vet du. ) Hadde kjøkkenet i min vært fint så hadde jo alt vært så mye enklere og mye mer vært på plass alt. For ikke å snakke om badet... *Sukk* Men det blir - det blir! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.