villee Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Eller heter det hvitløksgratinerte poteter når det er med hvitløk? Har sett begge deler stå på menyer. Noen som har en god og lettvin oppskrift? 0 Siter
sheba Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 er du sulten sånn midt på natten? skjær poteter i tynne skiver, legg dem lagvis med salt, pepper og hvitløk i en ildfast form... visp sammen et halvt beger lettrømme og en boks matfløte, tilsett litt hvitløk og pepper, hell det over potetene og strø over ost... gratiner til potetene er myke.. nammmmmmmmmmm:-) 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 er du sulten sånn midt på natten? skjær poteter i tynne skiver, legg dem lagvis med salt, pepper og hvitløk i en ildfast form... visp sammen et halvt beger lettrømme og en boks matfløte, tilsett litt hvitløk og pepper, hell det over potetene og strø over ost... gratiner til potetene er myke.. nammmmmmmmmmm:-) Skamme dere skulle dere!!! Nå må jeg stå opp og lage meg mat, fysjom!!! Å, det hørtes godt ut!! 0 Siter
sheba Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Skamme dere skulle dere!!! Nå må jeg stå opp og lage meg mat, fysjom!!! Å, det hørtes godt ut!! hehe ble sulten jeg også:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.