Gå til innhold

Her er jeg :)

Anbefalte innlegg

Baby Lemonade
Skrevet

Svimmel og småfull, uansett, jeg drister meg ut på "markedet" her. Jeg har vært skapdoler siden... hmm for mange år siden, i alle fall siden 1999, men alltid (stort sett) holdt meg til den trygge siden, (som innebærer å lese og observerere fra sidelinja). Nå kommer jeg ut av skapet og titulerer meg herved som aktiv doler.

Jeg har selvsagt gjennom mange års skapvirksomhet opparbeidet meg en god database over de regulare dolerne og deres dagligdagse vaner og uvaner, så ikke føl dere tatt på senga dersom jeg skulle finne på å vite mer om dere enn dere måtte tro.

Jeg kunne jo her triumfert med at jeg har full kontroll over SDD's hårfobi, Lillemus' relativt nye kjærlighetsliv eller Prozacs diskusjonsevner.

Jeg nøyer meg med et "hei, hyggelig å hilse på dere, håper vi har mye fornuftig å prate om"

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Hei på deg! Men nicket har jeg da sett før, så så veldig skapdoler kan du ikke ha vært. ;)

hare1365380455
Skrevet

Hei! Vil du fortelle litt mer om deg selv, da? :)

Skrevet

Hei på deg!

Kuult nick du har. JEg får skikkelig sommerfornemmelser. Elsker god lemonade!

Skrevet

Velkommen! Men jeg har da sett nicket ditt før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...