Kat-1 Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Har noen hørt om Okay? Kom tilfeldig over dem på Pandora Radio for noen uker siden. Har søkt i alle vinkler og kroker, men kan ikke finne noe sted hvor jeg kan laste ned/ kjøpe låter/ album av dem. Jeg sliter snart av meg håret i frustrasjon. Jeg vet ikke lenger om det er fordi jeg liker dem eller fordi jeg blir så frustrert over å ikke få det som jeg vil. hahaha Kramsekrums fra 0 Siter
Gjest Også en venn Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Okay har gitt ut to album: "High road" og "Low road". Du kan bestille dem hos platekompaniet. 0 Siter
Kat-1 Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 Okay har gitt ut to album: "High road" og "Low road". Du kan bestille dem hos platekompaniet. Lenge siden jeg har vært på her nå. Takk for svar. Kramsekrums 0 Siter
Gjest rørleggeren Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Lenge siden jeg har vært på her nå. Takk for svar. Kramsekrums Hei! hvor er du! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.