mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 It's coming home, it's coming home, it's coming, football's coming home! *synger* Tenk om de hadde reist seg i dag, dah?! ))) *spent* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Jeg har spill inne på Portugal- og Brasil etter ordinær tid, men det er vel for mye forlangt å be deg krysse fingra for engelsk tap. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Jeg har spill inne på Portugal- og Brasil etter ordinær tid, men det er vel for mye forlangt å be deg krysse fingra for engelsk tap. Goddamnit, erru fjern, eller? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Goddamnit, erru fjern, eller? Jeg tror kampen i dag blir bingo. Det var like greit å spille på den høyeste oddsen. Men England har vært ræva til nå. Portugiserne har dog vist en innsatsvilje som få andre. Jeg håper den tekniske fotballen vinner i dag, og ikke kjedelige engelskmenn. 0 Siter
musikeren Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Først: Det er ei kjempelåt! And: England som fotball-lag suger ille mye for tida. Dessverre. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Sorry, Portugal vinner. Men jeg håper på England, jeg også. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 blir gøy , håper england vinner ellers så er hele fotballvm over for min del. Må liksom ha noen å heie på. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 er det ikke noe sånt som 40 år siden , i 1966 at england vant hele greia.. og i sangen synger de noe sånt som..40 years of hurt..fotballs coming home..its coming home...morsomt trivia. eneste laget jeg bryr meg om . Hvem bryr seg om Brasil vinner for ørtende gangen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Først: Det er ei kjempelåt! And: England som fotball-lag suger ille mye for tida. Dessverre. Jamen...jamen...Kanskje de reiser seg i dag...? *håpefull* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151758220' post='3191298] Heia Portugal! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 er det ikke noe sånt som 40 år siden , i 1966 at england vant hele greia.. og i sangen synger de noe sånt som..40 years of hurt..fotballs coming home..its coming home...morsomt trivia. eneste laget jeg bryr meg om . Hvem bryr seg om Brasil vinner for ørtende gangen. Jo, det var i '64 eller noe sånn, tror jeg. Så kanskje, kanskje klarer de å ta seg sammen i kveld. For det jeg har sett hittil har vært skikkelig labert. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 blir gøy , håper england vinner ellers så er hele fotballvm over for min del. Må liksom ha noen å heie på. Nettopp! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Jeg tror kampen i dag blir bingo. Det var like greit å spille på den høyeste oddsen. Men England har vært ræva til nå. Portugiserne har dog vist en innsatsvilje som få andre. Jeg håper den tekniske fotballen vinner i dag, og ikke kjedelige engelskmenn. De reiser seg i dag. Jeg føler det på meg! *optimist* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Sorry, Portugal vinner. Men jeg håper på England, jeg også. Det er bra! 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Jo, det var i '64 eller noe sånn, tror jeg. Så kanskje, kanskje klarer de å ta seg sammen i kveld. For det jeg har sett hittil har vært skikkelig labert. ja , den siste kampen jeg så var elendig og gørr kjedelig.. er noe med det og også vinne med stil. tyskland har vært hatlag før fordi de vinner selv med å spille kjedelig fotball 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151758220' post='3191298] Heia Portugal! Enig med du! :-) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Fikk tårer i øya når de sang Nasjonalsangen "Good save the Queen". Vakkert! Håper det beste laget vinner, "nothing more nothing less"! 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Jo, det var i '64 eller noe sånn, tror jeg. Så kanskje, kanskje klarer de å ta seg sammen i kveld. For det jeg har sett hittil har vært skikkelig labert. det klarer de sikkert. men de har spilt kjedelig og dårlig. Er svennis sin skyld , han er rene drillo. Gus hiddink bør trene england , helst norge da. Han gjør gull til gråstein og er en fantastisk trener. men det er 40 år siden England vant, og i sangen sier de noe om at 40 years of hurt are coming to and end. Så altså bør England vinne vm i år. Kun hvis de skjerper seg. Må ikke bli som tyskland som i tidligere vm ødelagde hele vm selv om de vant. Nå er det tyske laget kjempegodt. og det er rørende å se tyskerne være stolte over landet ,flagget sitt, nasjonalsangen. På grunn av verdenskrigen har ikke patriotiske vært så lett for tyskerne naturlig nok. De har ikke noe å skamme seg over lenger og bør være stolt av landet sitt og vifte flagget med glede 0 Siter
annegunn Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Snever og enspora, det er annegunn i et nøtteskall *lusker ut igjen* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.