Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

It's coming home, it's coming home, it's coming, football's coming home!

*synger*

Tenk om de hadde reist seg i dag, dah?! :)))) *spent*

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har spill inne på Portugal- og Brasil etter ordinær tid, men det er vel for mye forlangt å be deg krysse fingra for engelsk tap. :)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har spill inne på Portugal- og Brasil etter ordinær tid, men det er vel for mye forlangt å be deg krysse fingra for engelsk tap. :)

Goddamnit, erru fjern, eller? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Goddamnit, erru fjern, eller? ;)

Jeg tror kampen i dag blir bingo. Det var like greit å spille på den høyeste oddsen. :)

Men England har vært ræva til nå. Portugiserne har dog vist en innsatsvilje som få andre.

Jeg håper den tekniske fotballen vinner i dag, og ikke kjedelige engelskmenn. :)

Skrevet

Først: Det er ei kjempelåt!

And: England som fotball-lag suger ille mye for tida. Dessverre.

Gjest staedtler
Skrevet

Sorry, Portugal vinner. Men jeg håper på England, jeg også.

Gjest Violsa
Skrevet

blir gøy , håper england vinner ellers så er hele fotballvm over for min del. Må liksom ha noen å heie på.

Gjest Violsa
Skrevet

er det ikke noe sånt som 40 år siden , i 1966 at england vant hele greia..

og i sangen synger de noe sånt som..40 years of hurt..fotballs coming home..its coming home...morsomt trivia.

eneste laget jeg bryr meg om . Hvem bryr seg om Brasil vinner for ørtende gangen.

mariaflyfly
Skrevet

Først: Det er ei kjempelåt!

And: England som fotball-lag suger ille mye for tida. Dessverre.

Jamen...jamen...Kanskje de reiser seg i dag...? *håpefull*

mariaflyfly
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151758220' post='3191298]

Heia Portugal! :D

:P

mariaflyfly
Skrevet

er det ikke noe sånt som 40 år siden , i 1966 at england vant hele greia..

og i sangen synger de noe sånt som..40 years of hurt..fotballs coming home..its coming home...morsomt trivia.

eneste laget jeg bryr meg om . Hvem bryr seg om Brasil vinner for ørtende gangen.

Jo, det var i '64 eller noe sånn, tror jeg. Så kanskje, kanskje klarer de å ta seg sammen i kveld. For det jeg har sett hittil har vært skikkelig labert.

mariaflyfly
Skrevet

blir gøy , håper england vinner ellers så er hele fotballvm over for min del. Må liksom ha noen å heie på.

Nettopp! :)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg tror kampen i dag blir bingo. Det var like greit å spille på den høyeste oddsen. :)

Men England har vært ræva til nå. Portugiserne har dog vist en innsatsvilje som få andre.

Jeg håper den tekniske fotballen vinner i dag, og ikke kjedelige engelskmenn. :)

De reiser seg i dag. Jeg føler det på meg! :) *optimist*

mariaflyfly
Skrevet

Sorry, Portugal vinner. Men jeg håper på England, jeg også.

Det er bra! :)

Gjest Violsa
Skrevet

Jo, det var i '64 eller noe sånn, tror jeg. Så kanskje, kanskje klarer de å ta seg sammen i kveld. For det jeg har sett hittil har vært skikkelig labert.

ja , den siste kampen jeg så var elendig og gørr kjedelig..

er noe med det og også vinne med stil.

tyskland har vært hatlag før fordi de vinner selv med å spille kjedelig fotball

Gjest ChiengMai
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151758220' post='3191298]

Heia Portugal! :D

Enig med du! :-)

Gjest printa
Skrevet

Fikk tårer i øya når de sang Nasjonalsangen "Good save the Queen". Vakkert!

Håper det beste laget vinner, "nothing more nothing less"!

Gjest Violsa
Skrevet

det klarer de sikkert.

men de har spilt kjedelig og dårlig. Er svennis sin skyld , han er rene drillo. Gus hiddink bør trene england , helst norge da. Han gjør gull til gråstein og er en fantastisk trener.

men det er 40 år siden England vant, og i sangen sier de noe om at 40 years of hurt are coming to and end.

Så altså bør England vinne vm i år.

Kun hvis de skjerper seg. Må ikke bli som tyskland som i tidligere vm ødelagde hele vm selv om de vant.

Nå er det tyske laget kjempegodt.

og det er rørende å se tyskerne være stolte over landet ,flagget sitt, nasjonalsangen. På grunn av verdenskrigen har ikke patriotiske vært så lett for tyskerne naturlig nok.

De har ikke noe å skamme seg over lenger og bør være stolt av landet sitt og vifte flagget med glede

Skrevet

Snever og enspora, det er annegunn i et nøtteskall :(

*lusker ut igjen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...