Gjest kc Skrevet 1. april 2001 Skrevet 1. april 2001 Vet ikke om dette kanskje er feil forum, men... Har vært hos psykolog, som fant ut at jeg kanskje trenger antidepressiva. Jeg var bare _litt_ skeptisk, men det var før jeg sjekket prisene... Er det jeg som må betale for dette? 0 Siter
Zitha Skrevet 1. april 2001 Skrevet 1. april 2001 Jeg har fått antidepressiva på blå resept. Da betaler jeg maksimalt 360 kroner hver gang, og maksimalt 1450 (tror jeg) i året, inkludert lege/psykolog før jeg får frikort. 0 Siter
Zitha Skrevet 1. april 2001 Skrevet 1. april 2001 Jeg har fått antidepressiva på blå resept. Da betaler jeg maksimalt 360 kroner hver gang, og maksimalt 1450 (tror jeg) i året, inkludert lege/psykolog før jeg får frikort. Men du kan jo spørre legen/psykologen om du må betale alt selv før du bestemmer deg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. april 2001 Skrevet 1. april 2001 Antidepressiva får du på blå resept. Det er som Zitha skriver, du må betale maks 360 ved hver ekspedering. Denne egenandelen gå inn i den summen på 1450 kr per kalenderår som gir frikort. I og med at du sikkert får frikort uansett fordi du går hos psykolog, koster medisinen deg ikke en eneste krone ekstra. Du må bare raskere ut med de maksimalt 1450. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.