Gjest el-loco Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Jeg trodde ikke på mine egne øyne når jeg skulle rydde på badet og kom bort til en hårbalsamflaske, som min datter hadde kjøpt i Hong Kong. På flasken er det limt fast en emballert stripe med tegninger. Aaarrgh ! Radiobrikke i mitt hus !!! Datteren befinner seg i Helsinki i Metallmusikk- festival og kommer ikke tilbake før på mandagen for å " forklare " seg til meg. Før den tiden kan huset vårt bli detektet med all verdens spionsatellitter og svarte helikoptre. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 eh... er ikke dette litt VEL paranoide tanker? hehehe Den metall-ringen er vel bare en alarmbrikke? 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 eh... er ikke dette litt VEL paranoide tanker? hehehe Den metall-ringen er vel bare en alarmbrikke? Det er bare å ta en titt på nicket til vedkommende. Spansk for "galningen". 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Det er bare å ta en titt på nicket til vedkommende. Spansk for "galningen". haha. så ikke etter 0 Siter
soleil Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Vil anbefale deg og ta med balsamflasken og tape den fast til en lastebil som kjører langtransport, eller noe. Da lurer du dem godt! 0 Siter
Gjest det finnes ikke grenser Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Det er bare å ta en titt på nicket til vedkommende. Spansk for "galningen". Så mye du vet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.